نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶

تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider مکانیک‌ها و پازل‌های پیچیده بازی را نشان می‌دهد

کمپانی اسکوئر انیکس ویدیو جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد که در آن شاهد صحبت‌های یکی از طراحان بازی راجع به مکانیک‌ها و پازل‌ها هستیم.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ادیوس مونترال ویدیو جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند که یان رینیه، یکی از طراحان بازی در آن صحبت‌هایی را راجع به مکانیک‌ها و پازل‌های پیچیده اثر ارائه می‌کند.

در این ویدیو رینیه درباره مکانیک‌ها و معماهایی که او برای بازی Shadow of the Tomb Raider روی آن‌ها کار کرده است، صحبت می‌کند. او بیش از پنجاه مورد از آن‌ها را برای بازی طراحی کرده است تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها به روشی منطقی عمل می‌کنند. در واقع انجام چنین کاری برای اطمینان از آن است که بازیکنان احساس نکنند که این مکانیک‌ها به صورت جادویی کار می‌کنند. برای رسیدن نیل به این هدف، او به بررسی تمدن‌هایی پرداخته که آنها را خلق کرده است و استفاده از مواد را به برنز (به استثنای آهن)، سنگ، شیشه معدنی و چوب محدود کرده است. همچنین در این تریلر نحوه کار مکانیک‌هایی که رینیه خلق کرده است، به نمایش در می‌آید.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله جامع «Shadow of the Tomb Raider؛ نمایشی از چهره تاریک لارا کرافت» از تمام اطلاعات انتشار یافته از بازی مطلع شوید. همچنین ویدیو جدید بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده