نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

شایعه: هنگ کنگ مقصد بعدی نسخه جدید بازی Forza Horizon خواهد بود

تصاویر مفهومی منتشر شده از نسخه جدید بازی Forza Horizon، شهر هنگ کنگ را مقصد بعدی این بازی محبوب ریسینگ نشان می‌دهد.

Forza Horizon 4 یکی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس وان و کامپیوتر است که انتظار می‌رود کمپانی مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی ایکس باکس در نمایشگاه E3 2018 معرفی کند. با توجه به شایعات متعددی که در فضای اینترنت منتشر شده است، بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر توسط استودیو پلی‌ گراند گیمز در حال توسعه است و در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. همچنین شایعه شده بود که نسخه بعدی سری Forza Horizon در ژاپن جریان خواهد داشت. اما حالا با فاش شدن اولین دسته از تصاویر مفهومی بازی Forza Horizon 4، اگر حقیقت داشته باشند، شهر هنگ کنگ مقصد بعدی فستیوال‌های سری فورتزا هورایزن خواهد بود. البته نمی‌توان مطمئن بود که این تصاویر توسط خود استودیو پلی‌گراند گیمز طراحی شده‌اند و شاید تنها طرح‌هایی از سوی طرفداران باشد.

Forza Horizon 4

در دی‌ماه سال گذشته، موسسه رده‌بندی سنی بازی‌ها در برزیل بازی Forza Horizon 4 را همراه با تاریخ انتشار آن برای سال ۲۰۱۸ لیست کرد، اما جزئیات دیگری را از این بازی به اشتراک نگذاشت. این قطعا تاییدی برای انتشار بازی در سال جاری میلادی است، چرا که این بازی در مرحله رده‌بندی سنی بوده است و پیش از این مرحله باید نسخه قابل بازی اثر برای تست در دست باشد.

در حال حاضر بازی Forza Horizon 3 به عنوان آخرین نسخه از این مجموعه محبوب در پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Forza Horizon 3، یک ریسینگ واقعا کامل و بدون نقص است. هر عنصری که یک عاشق سبک ریسینگ نیاز داشته باشد، در این اثر وجود دارد. مسابقات عالی، محیط فوق‌العاده و لیست بلند بالایی از ماشین‌ها در تمام سبک‌ها، این بازی را به بهترین انتخاب برای شخصی که بازی‌های ریسینگ را دوست دارد تبدیل کرده است. اما از آن بالاتر، Forza Horizon 3 آنقدر خوب و بزرگ است که به راحتی می‌توان گفت، این بازی، برترین ریسینگ چند سال اخیر محسوب می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده