// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

شایعه: بازی Forza Horizon 4 در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک موسسه مربوط به درجه بندی سنی بازی‌ها در کشور برزیل، تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 برای سال ۲۰۱۸ اعلام شده است.

پس از گذشت چند روز از تعطیلات سال نو میلادی، حال اخبار گوناگونی از لیست بازی‌های انحصاری مایکروسافت به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده باید منتظر اخبار رسمی از سوی این کمپانی باشیم. در ابتدا بازی State of Decay 2 به دست بنیاد ESRB درجه بندی سنی شد، سپس شعبه اسپانیا فروشگاه آمازون تاریخ انتشار بازی Crackdown 3 و بازی State of Decay 2 را فاش کرد و حالا طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک موسسه مربوط به درجه‌بندی سنی بازی‌ها در کشور برزیل، تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 برای سال ۲۰۱۸ اعلام شده است.

طبق اطلاعات موجود روی وب‌سایت این موسسه، بازی Forza Horizon 4 جهت انتشار در سال ۲۰۱۸ و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ویندوز 10 در نظر گرفته شده است، اما جزییات دیگری از آن فاش نشده است. علاوه بر این طبق شایعات منتشر شده در روزهای اخیر، همچنان استودیو پلی گراند گیمز با همکاری استودیو ترن 10، کار ساخت 4 Forza Horizon را بر عهده دارد. شایعه دیگری نیز منتشر شده که حاکی از به تصویر کشیده شدن کشور ‌ژاپن در این نسخه است!

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده است، استودیو پلی گراند گیمز علاوه بر ساخت احتمالی بازی Forza Horizon 4، روی یک پروژه بسیار بزرگ و جهان باز در سبک اکشن و نقش آفرینی نیز کار می‌کند که هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است و فعلا باید منتظر بمانیم تا اخبار رسمی در مورد بازی Forza Horizon 4 و دیگر بازی جدید استودیو پلی گراند گیمز منتشر شود.

آیا با به تصویر کشیده شدن کشور ‌ژاپن در بازی Forza Horizon 4 موافقید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده