// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

یوبیسافت به دنبال محیط جدیدی برای نسخه بعدی بازی Far Cry است

با توجه به نظرسنجی جدید یوبیسافت، ظاهرا این کمپانی به‌دنبال انتخاب محیط تازه‌ای برای نسخه بعدی Far Cry است.

سری Far Cry، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی و کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به‌حساب می‌آید که از نسخه سوم متحول شد و توانست محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهد. جدیدترین نسخه از مجموعه فارکرای فروردین ماه روانه بازار شد و توانست نظر مثبت کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. با این حال، کمپانی یوبیسافت نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده است که در جریان آن، یوبیسافت به‌دنبال نظرخواهی هواداران برای محیط بعدی بازی Far Cry است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت در جریان نظرسنجی خود پرسیده است که از میان موارد زیر، دوست دارید وقایع فارکرای در کدام محیط رخ دهد؟ با توجه به گزینه‌های موجود، بعضی از محیط‌ها شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های پیشین دارند. با این‌حال وجود گزینه‌های دیگری نظیر آلاسکا، روسیه و استرالیا می‌توانند گزینه‌های جالبی برای نسخه بعدی بازی Far Cry باشد. همچنین در این میان دو گزینه جالب هم به‌چشم می‌خورد که مربوط به محیط آخرالزمانی و فضایی است!

نظرسنجی یوبی سافت

البته یوبی سافت معمولا در جریان سال‌های اخیر نظرسنجی‌های مشابهی را انجام داده است و موارد خواسته شده از سوی کاربران را عملی نکرده یا اینکه جزئی از آن‌ها را در دل بازی خود قرار داده است. با این‌حال شما کاربران زومجی دوست دارید نسخه بعدی فارکرای در کدام یکی از محیط‌های بالا جریان داشته باشد؟

از دیگر اخبار حول سری فارکرای می‌توان به ماد ساخته شده اخیر بازی Far Cry 5 اشاره کرد. در جریان این ماد، یک یوتیوبر به‌نام Un-Break-Able موفق شده نقشه سریال لاست را در فارکرای ۵ پیاده سازی کند. شاید این خبر شما را متعجب نکند و شاید هم باعث تعجب‌تان شود با این حال، دنیای Far Cry 5 و سریال لاست، موارد مشترکی دارند که از میان آن‌ها می‌توان به عجیب غریب بودن وقایع داستانی و همچنین محیطی که داستان در آن روایت می‌شود، اشاره کرد. البته با توجه به ویدیویی که منتشر شده است، این یوتیوبر نتوانسته دقیقا نقشه سریال لاست را به همان اندازه‌ای که هست در دل بازی خلق کند اما شاهد بخش‌های زیادی از این نقشه در بازی هستیم.

بازی Far Cry 5، جدیدترین نسخه مجموعه فارکرای، توانست از زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کند و زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده