// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰

نقشه سریال لاست برای بازی Far Cry 5 ساخته شد

یک مادساز، نقشه کوچک‌شده جزیره سریال لاست را برای بازی Far Cry 5 ساخته است که جزییات جالبی را برای طرفداران این سریال فراهم می‌کند. با زومجی همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد جزیره سریال لاست در یک بازی ویدیوی جهان‌باز چندان هم بد به‌نظر نمی‌رسد. مجموعه بازی‌های Far Cry و سریال لاست جی جی آبرامز موارد مشترک زیادی با هم دارند؛ هر دوی آن‌ها در منطقه‌ای دور افتاده قرار دارند و وقایع عجیب و غریب آن‌ها را فقط با داروهای روان‌گردان می‌توان توجیه کرد! بنابراین شاید از شنیدن این خبر که یکی از طرفداران دو مجموعه توسط بخش ساخت نقشه سعی کرده است تا جزیره سریال لاست را به بازی Far Cry 5 بیاورد، نباید تعجب کرد.

دانلود از وبسایت آپارات

در حالی که نقشه بازی دقیقا هم‌اندازه جزیره اصلی سریال نیست، اما با این حال یک یوتیوبر به نام Un-Break-Able موفق شده است که جزییات تحسین‌برانگیزی را به آن اضافه کند. نقشه شامل همه چیز می‌شود؛ از باغچه سان گرفته تا نُه ایستگاه Dharma Initiative. شما می‌توانید از فانوس دریایی معروف سریال بالا بروید و اگر بخواهید خود را به قلب جزیره برسانید و خوشحال باشید که هیولای دودی شکل (Smoke Monster) شما را تعقیب نمی‌کند.

همانطور که می‌دانید در بخش Far Cry Arcade که ساخت نقشه در آن گنجانده شده است، محدودیت‌هایی وجود دارد. همین مساله باعث شده است تا نقشه سریال لاست به اندازه نسخه سریالی آن بزرگ نباشد و گشت و گذار در آن بیشتر از ۱۰ دقیقه وقت شما را نگیرد. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی در کنسول پلی‌استیشن خود این نقشه را با نام LOST TV Series دانلود و تجربه کنید. از آن‌جایی که هسته مرکزی بازی، درختان جنگلی سریال لاست را در خود جای نداده است، Un-Break-Able قصد دارد تا انتشار بسته الحاقی Vietnam بازی فارکرای 5، صبر کند تا بتواند نقشه لاست را بروزرسانی کند.

نظر شما راجع به این نقشه چیست؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده