// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

جزییاتی از محتوای The Next Generation بازی Star Trek: Bridge Crew

کمپانی Ubisoft اعلام کرد که به‌ زودی بسته الحاقی The Next Generation برای بازی Star Trek: Bridge Crew منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) و استودیو در استورم اینترتینمنت (Red Storm Entertainment) اعلام کردند که به‌زودی آپدیتی که بازیکنان Star Trek: Bridge Crew انتظار آن را می‌کشیدند، به زودی منتشر خواهد شد. Enterprise-D به همراه المان‌های دیگری از The Next Generation در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد) برای نسخه‌های  پلی‌ استیشن 4  و پلی‌ استیشن VR این بازی منتشر خواهد شد. در آن سو دارندگان پی سی، هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive باید تا تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر ماه) منتظر این محتوا بمانند.

آپدیت جدید بازی Star Trek: Bridge Crew که می‌توان از آن جزو بسته‌های پرمحتوای این سری یاد کرد، پُل جدیدی را به همراه کاراکتر‌های تازه به بازی اضافه می‌کند. در آن سو دشمنان زیادی از سری The Next Generation ضمیمه این محتوا شده‌اند که در کنار Role جدید به دست کاربران می‌رسد. Role جدید که روی روند ارتباطی و همکاری تمرکز دارد می‌تواند در پیروزی نبرد‌های کاربران آنها را یاری کند. همانطور که حدس زدید Romulanها و Borg نیز به بازی راه پیدا می‌کنند و در کنار دو ماموریت جدید در دسترس قرار می‌گیرند. سازندگان در این باره نوشتند:

با استفاده ازفضاپیما Patrol، بازیکنان می‌توانند به طور آزادانه در کهکشان‌ها سفر کنند و با وقایع جدید روبرو شوند. حالت Resistance المان‌های گیم‌پلی بیشتری را به بازی اضافه می‌کند. در آن سو شما که تحت تعقیب Borg Cube قرار گرفته‌اید، پیش از روبرو شدن با آن باید سه قطعه از نمونه فضاپیما را پیدا کنید تا شانس خود را برای پیروزی بالا ببرید.

گفتنی است که بسته الحاقی The Next Generation بازی The Star Trek: Bridge Cew به طور پولی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و سازندگان هنوز از قیمت آن رونمایی نکرده‌اند.

کمپانی یوبی سافت بازی Star Trek: Bridge Crew را در ماه مه سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد. این بازی در واقع یک بازی همکاری چند نفره Star Trek برای هدست‌های واقعیت مجازی است. در حین این بازی، بازیکنان می‌توانند هدایت فضاپیما U.S.S Aegis و U.S.S Enterprise را که در سریال اصلی این مجموعه دیده شده بود، بر عهده بگیرند.

برای اطلاع از خبرها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Star Trek: Bridge Crew در زومجی مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده