نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

دیگر برای تجربه Star Trek: Bridge Crew نیازی به هدست‌های واقعیت مجازی نخواهد بود

کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که از حالا می‌توان بازی Star Trek: Bridge Crew را بدون هدست‌های واقعیت مجازی تجربه کرد.

بازی Star Trek: Bridge Crew یک راه جالب را برای تجربه دنیای Star Trek در اختیار می‌گذارد که در آن بازیکنان با نقش‌های مختلف و در قالب یک تیم چهار‌ نفره هدایت یک سفینه را در دست می‌گیرند و با همکاری یکدیگر با چالش‌ها و موانع موجود روبه‌رو می‌شوند. تا به حال برای تجربه‌ی این بازی به یکی از هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive، آکیولس ریفت و پلی استیشن VR نیاز بود، اما امروز و در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت با انتشار یک بروزرسانی جدید امکان تجربه‌ی آن را بدون هدست‌های واقعیت مجازی فراهم ساخت.

در حال حاضر کلیه‌ی دارندگان بازی Star Trek: Bridge Crew در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی می‌توانند آن را با استفاده از کنترلر و ماوس و کیبورد تجربه کنند. علاوه بر این، امکان پیوستن بازیکنان دارای هدست‌های واقعیت مجازی به بازیکنانی که این بازی را بدون هدست تجربه می‌کنند نیز مهیا شده است. شما می‌توانید نظرات سازندگان بازی در خصوص این بروزرسانی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

این بروزرسانی همچنین «پشتیبانی بهتر از هدست‌های واقعیت ترکیبی» را به بازی اضافه می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که این بازی چگونه روی هدست‌های واقعیت ترکیبی کار خواهد کرد. علاوه بر این، کمپانی یوبی‌سافت وعده‌ی اضافه کردن گزینه‌های بیشتر را برای اکتشاف در فضای ناشناخته به بازیکنان داده است.

بازی Star Trek: Bridge Crew در تاریخ نهم خرداد‌ماه (۳۰ می) منتشر شد و در حال حاضر در پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده