نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳

احتمال معرفی بازی Rage 2 در هفته جاری

با توجه به توییت‌های منتشر‌شده توسط بتسدا، احتمالا دو روز دیگر شاهد معرفی بازی Rage 2 از جانب این شرکت خواهیم بود.

چند روز پیش سایت والمارت بازی Rage 2 را در لیست محصولاتش قرار داد و بتسدا هم بدون اینکه این بازی را تایید یا رد کند، اقدام به شوخی با این کار والمارت کرد. همین مساله باعث شد تا عده‌ای این احتمال را بدهند که بتسدا، قصد دارد در E3 2018 از این بازی رونمایی کند. با این حال به نظر می‌رسد که Rage 2، زودتر از E3 2018 و در واقع دو روز دیگر در تاریخ ۲۴ اردیبهشت معرفی خواهد شد؛ چرا که بتسدا اخیرا با انتشار توییت‌هایی به این تاریخ اشاره می‌کند و حال و هوای توییت‌ها هم بی‌ربط به بازی Rage نیست. 

به طور دقیق‌تر، اولین توییت بتسدا، ساعت بیگ بن لندن را نشان می‌داد که با رنگ صورتی پوشانده شده بود و عقربه‌های ساعت هم روی ۵:۱۴ قرار داشتند. در توییت دوم، بتسدا عکس یک راکت فضایی را منتشر کرد که رنگ صورتی و عدد ۵:۱۴ روی آن دیده می‌شد. توییت سوم بتسدا هم احتمالا مربوط به یک میدان در کشور ژاپن است که باز هم رنگ صورتی روی آن زده شده است و در نهایت، توییت چهارم این شرکت هم افرادی را در صف یک تور نشان می‌دهد و یکی از این افراد، ظاهری کاملا شبیه به شخصیت‌های بازی Rage دارد. به هر حال اشاره به عدد ۵:۱۴ در این توییت‌ها، احتمالا بدین معنی است که بتسدا، تدارک ویژه‌ای برای تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) دیده است و در این تاریخ، شاهد یک رونمایی از جانب آن‌ها خواهیم بود. 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا بتسدا در تاریخ مذکور بازی Rage 2 را معرفی خواهد کرد یا برخلاف انتظار، این توییت‌ها ارتباطی به بازی مذکور ندارند و شاهد معرفی یک بازی کاملا متفاوت خواهیم بود. 


منبع بتسدا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده