نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

احتمال معرفی بازی Rage 2 در کنفرانس E3 2018 بتسدا

با توجه به لیست شدن بازی Rage 2 در والمارت و واکنش بتسدا به این موضوع، احتمالا شاهد معرفی این بازی در جریان E3 2018 خواهیم بود.

بازی Rage که ساخته استودیو اید سافت‌ور است، در سال ۲۰۱۰ توسط بتسدا منتشر شد و استقبال نسبتا خوبی هم از این بازی آخرالزمانی صورت گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این احتمال می‌رود که در جریان کنفرانس کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2018، شاهد معرفی این بازی باشیم. 

Rage 2 اولین بار در کنار چند بازی دیگر، توسط سایت والمارت لیست شد. چنین اتفاقی کاملا طبیعی است و فروشگاه‌ها، هر از گاهی به شکل اشتباهی بازی‌هایی را لیست می‌کنند. با این حال معمولا شرکت‌ها واکنش خاصی به این لیست شدن بازی‌هایشان نشان نمی‌دهند اما بتسدا، پس از لیست شدن بازی Rage 2 در والمارت، واکنش جالب و تا حدودی هم خنده‌داری نسبت به آن نشان داده است. این شرکت در توییتر خود تصویری از صفحه بازی در والمارت را منتشر و به اشکالات طراحی تصویر روی جلد بازی اشاره کرده است؛ اشتباهاتی از قبیل درست نبودن فونت استفاده‌شده در اسم بازی و بزرگ نبودن تمامی حروف آن و همچنین نبود نشان مربوط به رده‌بندی سنی در تصویر روی جلد بازی. 

بتسدا همچنین هیچ اشاره‌ای به واقعی نبودن بازی Rage 2 نداشته است و صرفا، به شوخی کردن با تصویر منتشر‌شده از آن بسنده کرده است و همین هم احتمال این را که Rage 2 واقعی باشد افزایش می‌دهد. به هر حال باید تا نمایشگاه E3 2018 منتظر بمانیم تا ببینیم که در نهایت این بازی رسما معرفی خواهد شد یا خیر. 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا دوست دارید شاهد معرفی بازی Rage 2 باشیم؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده