نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی ++N

بازی پلتفرمر ++N که پیش از این روی پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده است، به‌زودی برای نینتندو سوییچ هم در دسترس قرار می‌گیرد.

++N یک بازی پلتفرمر چالش‌برانگیز است که اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در این بازی گیمر کنترل یک نینجا را برعهده می‌گیرد و باید مراحل سخت بازی را که طراحی بسیار خوبی هم دارند، پشت سر بگذارد. همچنین این بازی امکان ساخت مراحل را هم برای بازیکنان فراهم می‌کند و می‌توانید خودتان اقدام به طراحی مرحله برای بازی کنید و حتی آن‌ها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید. 

++N چندی پیش برای نینتندو سوییچ هم تایید شده بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که این نسخه در تاریخ ۳ خرداد (۲۴ می) منتشر خواهد شد. نسخه سوییچ بازی به لطف ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این کنسول، خصوصیات خاصی دارد. برای مثال بازیکنان می‌توانند با استفاده از دو کنترلر جوی‌کان، حالت‌های Co-Op یا رقابتی بازی را کنار هم روی یک دستگاه تجربه کنند. یکی از جذاب‌ترین حالت‌های چندنفره بازی قسمت Race خواهد بود که در آن، دو بازیکن باید برای سریع‌تر تمام کردن یک مرحله با یکدیگر رقابت کنند. 

وظیفه انتشار نسخه سوییچ بازی ++N برعهده کمپانی Blitworks است. در صورتی که پیش از این شانس تجربه کردن این بازی را نداشتید، می‌توانید بررسی بازی ++N را در زومجی بخوانید. این بازی در بررسی ما نمره ۹ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

++N یک بازی در سبک پلترفرمر با طراحی بسیار عالی است. استودیو متانت توانسته یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و اعتیاد‌آور بسازد که می‌تواند طرفداران این سبک از بازی‌ها را برای مدت زمان بسیار طولانی سرگرم و آن‌ها را به شکستن رکورد و طراحی مراحل جالب و چالش برانگیز ترغیب کند. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده