نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

تاریخ انتشار بازی NBA Playgrounds 2 اعلام شد

طبق اعلام سازندگان، بازی NBA Playgrounds 2 تقریبا ۱۰ روز دیگر منتشر خواهد شد. 

NBA Playgrounds 2 دنباله بازی NBA Playgrounds است که سال گذشته، منتشر شد و نمره‌های تقریبا متوسطی هم دریافت کرد. البته با وجود چنین نمره‌هایی، بازی در مجموع اثری مفرح و سرگرم‌کننده بود که تجربه‌ای آرکید از بسکتبال ارائه می‌کرد و شباهت زیادی هم به بازی NBA Jam داشت. نسخه دوم این بازی، چندی پیش معرفی شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ انتشار آن را هم اعلام کرده‌اند. 

بر این اساس، بازی NBA Playgrounds 2 در تاریخ ۱ خرداد برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت. ناشر این بازی کمپانی مد‌داگ گیمز است و طبق اعلام سازندگان در استودیو Saber Interactive، هسته اصلی گیم‌پلی نسخه اول در این نسخه هم حفظ شده است، ولی تغییراتی را در این نسخه شاهد خواهیم بود که باعث می‌شوند بازی تجربه‌ای جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل ارائه بدهد. 

از جمله تغییرات جدید بازی در نسخه دوم، اضافه شدن بخشی به نام Playgrounds Championship است که شامل یک لیگ جهانی می‌شود که به دو بخش تک‌نفره و Co-Op دسته‌بندی شده است. در هر یک از این بخش‌ها، بازیکنان می‌توانند با شرکت در مسابقات مربوطه امتیاز جمع‌آوری کنند و سطح خودشان را در جدول‌های رتبه‌بندی ارتقا دهند. از دیگر محتویات جدید بخش تک‌نفره بازی هم می‌توان به حالت Season اشاره کرد که در آن، بازیکنان با انتخاب تیم محبوب خودشان، وارد یک سری مسابقه با سایر تیم‌ها می‌شوند تا برای به‌دست آوردن جام قهرمانی تلاش کنند. 

البته حالت‌های جدید بازی فقط محدود به بخش تک‌نفره نیستند و در قسمت آنلاین هم شاهد رقابت‌های آنلاین چهار نفره خواهیم بود که به گفته سازندگان، جذابیت بالایی خواهند داشت. یکی از مشکلات نسخه قبلی بازی، ضعف در سیستم پیدا کردن مسابقات یا همان Matchmaking بود که این مشکل، در نسخه دوم بهبود خواهد داشت. در نهایت، سازندگان اعلام کردند که در NBA Playgrounds 2، شاهد حضور ۲۰۰ بازیکن مطرح NBA خواهیم بود که این جمع، شامل بازیکنان جدید و قدیمی می‌شود. همچنین مواردی مثل هوش مصنوعی، انیمیشن‌ها و طراحی مدل‌ها هم به نسبت قبل پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و کیفیت بالاتری خواهند داشت. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده