// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی NBA Playgrounds 2 معرفی شد

Saber Interactive به تازگی اعلام کرده است که در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از بازی NBA Playgrounds است.

اوایل سال جاری تیم Saber Interactive بازی NBA Playgrounds را عرضه کرد که یک بازی بسکتبال به شکل آرکیدی با حال و هوای بازی‌های مشابه این سبک در دهه ۹۰ میلادی است. میزان پذیرش این بازی و همچنین بازخورد‌های آن از سوی بازیکنان و مخاطبین بسیار دلگرم‌کننده بود؛ تا جایی که NBA Playgrounds توانست به آمار فروش خوبی دست پیدا کند. حال Saber Interactive طی یک خبر رسمی اعلام کرده است که ساخت نسخه‌ی بعدی این بازی را در دست کار دارد و NBA Playgrounds 2 در سال جاری منتشر خواهد شد. 

طبق گفته‌های تیم توسعه‌دهنده، این نسخه‌ از بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی روی تمام پلتفرم‌های کنونی اجرا خواهد شد و آمادگی این را دارد که همان فرمول بازی قبلی را به همراه برخی ویژگی‌های جدید و بهبود‌هایی در آن‌ها، ارائه دهد. یکی از جالب‌ترین مواردی که به این بازی افزوده شده، مسابقات قهرمانی است که اکنون به شکل یک سیستم رده‌بندی در سطح جهان ارائه شده و بازیکنان می‌توانند به صورت تکنفره یا Co-Op از این بخش لذت ببرند. وقتی که از بخش تک‌نفره صحبت می‌کنیم، باید یادآور شویم که بازی NBA Playgrounds 2 یک بخش غنی با نام Season Mode دارد که بازیکنان می‌توانند تیم مورد علاقه‌‌ی خود را انتخاب و با پیروزی در مسابقات به قهرمانی دست پیدا کنند.

در مورد بخش چند نفره یا مولتی پلیر نیز Saber Interactive ادعا کرده که سیستم Matchmaking درون بازی بسیار بهبود یافته است و بازیکنان در این نسخه‌ی جدید می‌توانند به صورت چهار نفره و آنلاین به بازی بپردازند. از دیگر بهبود‌های کوچکی که در بازی صورت گرفته می‌توان به قدرتمندسازی هوش مصنوعی، ارتقا مدل‌های سه‌بعدی شخصیت‌های بازی و حرکات‌ آن‌ها و اضافه شدن بیش از ۲۰۰ بازیکن معروف NBA به این بازی اشاره کرد. 

بازی NBA Playgrounds 2 در تابستان امسال برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین پی سی منتشر خواهد شد.

در انتهای مطلب می‌توانید به مشاهده‌ی ویدیوی منتشر شده در رابطه با نسخه‌ی جدید بازی بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده