نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

بتسدا امسال طولانی‌ترین کنفرانسش را در E3 برگزار می‌کند

پیت هاینز، مدیر بخش مالی و بازاریابی بتسدا، اخیرا اعلام کرده که این شرکت امسال احتمالا طولانی‌ترین کنفرانسش را در E3 برگزار خواهد کرد.

زمان زیادی تا نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و بتسدا هم یکی از شرکت‌هایی است که در این رویداد، کنفرانس اختصاصی خودش را برگزار خواهد کرد. همین دیروز بود که شایعه‌هایی مبنی بر احتمال رونمایی از بازی Rage 2 در این رویداد منتشر شد؛ شایعه‌هایی که بتسدا هم آن‌ها را تایید یا رد نکرد و صرفا به شوخی با آن پرداخت. همچنین شایعه‌های دیگری هم پیرامون کنفرانس این شرکت منتشر می‌شوند که به احتمال معرفی بازی‌هایی مثل نسخه بعدی The Elder Scrolls یا حتی Doom اشاره دارند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، پیت هاینز، مدیر بخش مالی و بازاریابی بتسدا، با انتشار توییتی اطلاعاتی جزئی از کنفرانس E3 2018 بتسدا ارائه کرده است. به گفته هاینز، این شرکت نمایش‌های مختلفی را برای این کنفرانس در نظر گرفته است و همچنین، ممکن است طولانی‌ترین کنفرانسش را تا به امروز برگزار کند. 

این چهارمین سالی است که بتسدا کنفرانس اختصاصی خودش را در E3 2018 برگزار می‌کند و یکی از ویژگی‌های جالب کنفرانس‌های این شرکت، معرفی بازی‌هایی است که با فاصله زمانی نسبتا کوتاهی پس از معرفی منتشر می‌شوند. مثلا سال گذشته شاهد معرفی بازی‌ای مثل The Evil Within 2 بودیم که چند ماه پس از برگزاری کنفرانس هم منتشر شد. کنفرانس امسال بتسدا ۲۱ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده