// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷

بازی Anthem اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

در جریان نشست خبری الکترونیک آرتز با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، اندرو ویلسون اطلاعات بیشتری از بازی Anthem منتشر کرد.

بازی Anthem سال گذشته برای پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان معرفی شد و از آن زمان تا به امروز، اطلاعات خاصی از این بازی در دسترس قرار نگرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نشست خبری الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، اندرو ویلسون اطلاعات بیشتری از این بازی را منتشر کرد. اندرو ویلسون بر این عقیده است که بازی Anthem خیره کننده و جاه طلبانه است و دارای مواردی جدید، برای بازی‌های ویدیویی خواهد بود. همچنین اندرو ویلسون به این مورد اشاره کرد که احتمال دارد بازی Anthem یک نسخه دسترسی زودهنگام داشته باشد که کاربران در جریان آن بتوانند بازی را تجربه کنند و بازخوردهای خود را برای استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، اعلام کنند تا مشکلات بازی رفع و تغییرات لازم روی بازی اعمال شود. اندرو ویلسون در این باره می‌گوید:

هر بخش از بازی Anthem چیز جدیدی برای ارائه دارد. از داستان عمیق آن که بایوور به خوبی آن را خلق کرده است گرفته تا گیم‌پلی مشارکتی و محیط و جهان بازی که شدیدا هیجان انگیز هستند. بازی Anthem یک تجربه اجتماعی است و ما راه‌های مختلفی را برای دسترسی کاربران به این بازی در دسترس قرار می‌دهیم تا بتوانند زودتر از زمان موعود، این بازی را تجربه کنند. این کار باعث می‌شود بتوانیم بازی‌مان را بهتر به شکل نهایی برسانیم که بر پایه بازخوردهای کاربران خواهد بود. ما شدیدا هیجان‌زده هستیم تا این بازی جدید را روانه بازار کنیم و به همان اندازه هیجان‌زده هستیم که با بازیکنان و جامعه کاربری بازی همکارای کنیم تا بتوانند تجربیات‌شان را با ما و دوستان‌شان به اشتراک بگذارند و بیش از پیش برای نسخه نهایی Anthem لحظه شماری کنند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این دسترسی زودهنگام منتشر نشده است و به‌نظر می‌رسد با موردی جدا از دسترسی‌های زودهنگام سرویس EA Access و Origin Access طرف هستیم. با این حال بازی Anthem در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد و تا آن زمان باید منتظر رویدادهای متفاوت بمانیم و ببینیم الکترونیک آرتز چه برنامه‌هایی برای این بازی نقش آفرینی علمی تخیلی دارد. البته بلیک یورگنسن نیز در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که Anthem در ماه آخر سال مالی الکترونیک آرتز روانه بازار می‌شود که می‌توان انتظار دشت این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹، روانه بازار می‌شود.

درانتها نظر شما کابران زومجی در مورد بازی Anthem چیست؟ همچنین در جریان این نشست خبری الکترونیک آرتز، اطلاعاتی از بازی Battlefield 2018 نیز منتشر شد که اندرو ویلسون در جریان نشست خبری اعلام کرد:

در نسخه بعدی بازی Battlefield، استودیو EA DICE در حال تلاش است تا سختی جدیدی از مبارزات را به‌طرز غیرمنتظره‌ای در دل بازی قرار بدهد. تمامی نبردها خاص خواهند بود و تمامی حالت‌های بازی، چالش‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ از نحوه تعامل شما با محیط گرفته تا انجام مراحل داستانی و وارد شدن به بخش چندنفره و وسعت نقشه‌ها و حالت‌های بازی، همگی چالش‌های خودشان را دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده