// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳

اطلاعاتی از Battlefield 2018 منتشر شد

کمپانی الکترونیک آرتز در جریان نشست خبری خود با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که نسخه بعدی Battlefeild، دارای سیستم عمیق تیراندازی و حالت‌های چالش برانگیز است.

تا به امروز کم و بیش اطلاعاتی از نسخه نسخه بعدی سری Battlefield منتشر شده است اما کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه بتلفیلد، هنوز نسخه آینده این سری را به صورت رسمی معرفی نکرده است. البته شایعاتی به گوش می‌رسد که نام نسخه بعدی، Battlefield V است یا چندی پیش یکی از سازندگان این بازی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود که نسخه بعدی سری بتلفیلد، بازی Battlefield Bad Company 3 خواهد بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نشست خبری الکترونیک آرتز با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، اندرو ویلسون اطلاعاتی جزئی‌ از نسخه بعدی بتلفیلد منتشر کرد. اندرو ویلسون در این باره می‌گوید:

در نسخه بعدی بازی Battlefield، استودیو EA DICE در حال تلاش است تا سختی جدیدی از مبارزات را به‌طرز غیرمنتظره‌ای در دل بازی قرار بدهد. تمامی نبردها خاص خواهند بود و تمامی حالت‌های بازی، چالش‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ از نحوه تعامل شما با محیط گرفته تا انجام مراحل داستانی و وارد شدن به بخش چندنفره و وسعت نقشه‌ها و حالت‌های بازی، همگی چالش‌های خودشان را دارند.

درادامه اندرو ویلسون به این مورد اشاره کرده است که نسخه بعدی بلتفیلد که شایعه شده بود در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، از موفقیت‌های بازی Battlefield 1 استفاده کرده است. وی در ادامه صحبت‌های خود افزود

نسخه بعدی بتلفیلد، اثری عمیق و ویژه در سبک تیراندازی خواهد بود و از همان روز عرضه، تجربیات جامعه کاربری‌مان را متحول می‌کند. همچنین در این بازی سعی شده نگاهی به موفقیت‌های Battlefield 1 داشته باشیم و از دلایل موفقیت این بازی استفاده کنیم و استودیو EA Dice به‌خوبی توانسته این موارد را با DNA مخصوص خود و این سری ترکیب کند. از طرفی بتلفیلد آینده دارای ویژگی‌های مخصوص به‌خودش است که جامعه کاربری جهانی این بازی را گسترش می‌دهد.

تمامی مواردی که کاربران از یک بازی بتلفیلد در بخش چندنفره انتظار دارند، در این نسخه قرار دارد. همچنین شاهد نوآوری‌هایی هستیم که باعث پیشرفت بازی‌های چندنفره تیراندازی اول شخص خواهد شد و این نوآوری شامل بازی اصلی و پشتیبانی‌هایمان از این بازی، پس از عرضه می‌شود.

با تمام این تفاسیر همچنان باید منتظر رونمایی رسمی از Battlefield 2018 بمانیم اما اگر این بازی در جنگ جهانی دوم روایت شود، شاهد دومین نسخه از سری بتلفیلد هستیم که جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. از طرفی در ادامه سوال و جواب نشست خبری الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن به این مورد اشاره کرد که الکترونیک آرتز ترسی از عرضه نسخه بعدی بتلفیلد در بازی زمانی شلوغ تعطیلات سال میلادی ندارد. وی در این باره می‌گوید:

ما در گذشته با مجموعه‌هایی نظیر Call of Duty رقابت کرده‌ایم و برای این کار آماده‌ایم.

همچنین یورگنسن در ادامه صحبت‌هایش به این مورد اشاره کرد که بتلفیلد جامعه کاربری قوی و بزرگی دارد و آن‌ها برای نسخه بعدی و تجربه‌ی آن هیجان‌زده هستند. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد نسخه آینده سری بتلفیلد چیست؟ آیا شاهد جنگ جهانی دوم خواهیم بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده