// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

تصاویر جدیدی از بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شد

کمپانی Square Enix با انتشار تصاویر جدیدی از بازی Dragon Quest Builders 2، گیم پلی و محیط‌های آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) تصاویر جدیدی را از بازی Dragon Quest Builders 2: Destruction God Malroth and the Empty Island که در سبک Minecraft و نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) طراحی شده است و با نام ساده‌تر Dragon Quest Builders 2 شناخته می‌شود، منتشر کرد.

در اسکرین‌ شات‌های منتشر شده قهرمان‌های بازی را در بنایی تاریخی می‌بینیم که در جزیره Emplty Island قابل یافت است. همچنین در گفتگوی آنها که در قالب نوشته‌هایی در عکس قابل مشاهده است، صدایی مرموز به قهرمان این بازی می‌گوید در صورتی که کاراکتر Malroth بتواند معما‌های حک‌شده روی سنگ‌ها را حل کند، تبدیل به استاد ساختمان‌سازی می‌شود.

در تصاویر دیگر شاهد نمایش صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی بودیم که در آن، بازیکنان به دویدن، شنا کردن و جستجو در زیر آب می‌پردازند تا بتوانند به منابع جدید دست پیدا کنند. در آن سو قابلیت ساخت خانه به ارتفاع ۱۰ بلوک، برش بلوک‌های سنگ، پرواز و همچنین تغییر زاویه دید به دوربین اول شخص نیز از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

در انتهای مطلب می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید و با مراجعه به مطلب پیشین در زومجی، در حالی که به تصاویر جدید نگاهی می‌اندازید، از خط داستانی نسخه دوم بازی Dragon Quest Builders باخبر شوید.

بازی Dragon Quest Builders 2 مردادماه گذشته در جریان نمایشگاه Dragon Quest Summer Festival 2017 معرفی شد و کاربران در آن در حالی که در دنیای جهان باز قرار می‌گیرند به ساخت و ساز خانه‌ها و دیگر آیتم‌ها می‌پردازند. گفتنی است که بازی از روند چند نفره، تا چهار نفر به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

سازندگان هنوز به طور رسمی تاریخ دقیق انتشار این بازی را مشخص نکرده‌اند و حتی در آن سو به تاریخ حدودی آن نیز اشاره‌ای نکرده‌اند. اما در طی شایعاتی انتظار می‌رود که این بازی در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برای پلتفرم‌های این بازی یعنی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

Dragon Quest Builders 2

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده