// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Dragon Quest Builders 2 معرفی شد

در جریان فستیوال تابستانه‌ی ۲۰۱۷ مجموعه Dragon Quest، بازی Dragon Quest Builders 2 معرفی شد.

بازی Dragon Quest Builders، یکی از بازی‌های موفقی بود که برای پلی‌ استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شد. حال نسخه‌ی دوم این بازی با نام Dragon Quest Builders 2 معرفی شد و به جای عرضه روی پلی‌استیشن ویتا، تیم سازنده کنسول نینتندو سوییچ را انتخاب کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان فستیوال تابستانه‌ی ۲۰۱۷ مجموعه Dragon Quest، بازی Dragon Quest Builders 2 رونمایی شد. در این نسخه شاهد بهبودهایی نسبت به نسخه‌ی پیشین هستیم. برای مثال در نسخه‌ی دوم از نظر ارتفاع می‌توانید ساخت و ساز خود را سه بلوک بالاتر یا پایین‌تر از چیزی که قبلا اجازه داشته‌اید، پیش ببرید. همچنین شنا کردن و جمع‌آوری منابع در زیر آب نیز به این نسخه اضافه شده است.

در ادامه مشخص شد که بازیکنان می‌توانند به راحتی از ساختمان‌های بلند پایین بیایند. همچنین این نسخه دارای یک بخش چندنفره است که تا سقف چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اطلاعات تکمیلی نظیر تاریخ عرضه‌ی ژاپن و داستان بازی Dragon Quest Builders 2 مشخص نشده است. با این حال باید منتظر رویدادهای پیش روی باشیم و ببینیم تیم سازنده چه برنامه‌ای برای این بازی در نظر گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده