نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه Limited Edition بازی Owlboy معرفی شد

کمپانی سوئدسکو از نسخه Limited Edition بازی Owlboy برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

پیش از اینکه بازی ماجراجویی پلتفرمر Owlboy در اوایل سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌ها منتشر شود، کمپانی سوئدسکو اعلام کرد که نسخه‌ای فیزیکی از این بازی را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که علاوه بر نسخه فیزیکی استاندارد بازی Owlboy که در ماه جاری میلادی روانه بازار می‌شود، کمپانی Soedesco نسخه ویژه‌ای از بازی با نام Limited Edition را در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه (۱۳ جولای) عرضه خواهد کرد.

نسخه Limited Edition بازی Owlboy برای پلتفرم‌های PS4 و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود؛ هرچند تنها شش هزار نسخه برای هر پلتفرم ساخته می‌شود. همچنین کسانی که اقدام به خرید این نسخه ویژه کنند، از محتویات اضافی منحصربه‌فردی بهره‌مند خواهند شد.

Owlboy: Limited Edition

نسخه Limited Edition در کنار بازی پایه شامل نسخه‌ فیزیکی موسیقی متن بازی، دفترچه یاداشت با طرح بازی، کتاب راهنما، دو پین ویژه، دو «سکه باکونری» فلزی، پین باکس و یک برگ استیکر با هفده برچسب از شخصیت‌های بازی است. این نسخه همچنین دارای یک گواهی‌نامه است که روی آن شماره منحصربه‌فردی برای اصالت محصول حک شده است.

بازی Owlboy در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Owlboy یک نمونه بسیار موفق از بازی‌های کلاسیک سبک پلتفرمر است که این روز‌ها دیگر شاهد نمونه‌های جدیدی از آن‌ها نیستیم. با اینکه این بازی ۹ سال در دست ساخت بوده، ولی کیفیت محصول نهایی نشان می‌دهد که سازندگان در طول این مدت همه‌ی تلاش و وسواس خود را برای خلق یک بازی به‌یادماندنی به خرج داده‌اند و نتیجه اثری است که تاثیر آن تا مدت‌ها در ذهن گیمر باقی می‌ماند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده