نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

نسخه فیزیکی Owlboy بهار برای PS4 و سوییچ منتشر خواهد شد

استودیوهای Soedesco و D-Pad اعلام کرده‌اند که نسخه فیزیکی بازی پلتفرمر تحسین شده Owlboy را در تاریخ هشتم خرداد به صورت فیزیکی برای PS4 و سوییچ منتشر خواهند کرد.

Owlboy بازی دو بعدی پلتفرمری است که پس از اتمام پروسه‌ی ساخت ۱۰ ساله‌اش، بالاخره در سال ۲۰۱۶ برای پی سی منتشر شد و تحسین منتقدین را برانگیخت. قرار است این بازی در روزهای آینده برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود؛ با این حال به نظر می‌رسد که نسخه نینتندو سوئیچ آن با مشکلاتی از جمله نامناسب بودن آیکن بازی مواجه شده است. خبر خوب برای کسانی که ترجیح میدهند نسخه فیزیکی بازی را تهیه کنند این است که استودیو D-Pad، سازنده و Soedesco، ناشر بازی اعلام کرده‌اند که این اثر در تاریخ هشتم خرداد ۹۷ (۲۹ مه) به صورت فیزیکی برای PS4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

عرضه Owlboy روی کنسول‌های دیگر در آبان‌ماه اعلام شده بود، اما با وجود این، تاریخ قطعی عرضه و پلتفرم‌های انتخاب‌شده در آن زمان نامشخص بودند. هانس ون برکل، مدیر اجرایی سوئدسکو، درباره‌ی انتشار نسخه فیزیکی Owlboy که اولین اثر فیزیکی این ناشر روی سوییچ است، گفت:

ما باید در این رابطه برای مدتی ساکت می‌ماندیم، اما حالا من بالاخره می‌توانم اولین بازی فیزیکیمان روی سوییچ را معرفی کنم! Owlboy واقعا اثر بزرگی برای شروع لیست بازی‌هایی است که قرار است برای سوییچ ارائه دهیم، اما بلاشک ما بازی‌های زیاد دیگری برای این کنسول در راه داریم.

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند، Owlboy داستان جغد کم حرفی به اسم Otus است که با هدایت بازیکنان سعی در متوقف کردن ارتشی از دزدان هوایی را دارد. در این مسیر پر پیچ و تاب، بازیکنان در محیط‌های وسیع و متفاوتی پرواز خواهند کرد و به کمک چند جغد دیگر ماموریتشان را به پایان می‌رسانند.

شما می‌توانید تصاویری از قاب‌ نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 این بازی برای آمریکای شمالی، اروپا، آلمان و استرالیا را در زیر مشاهده کنید. Owlboy در حال حاضر برای کامپیوترهای شخصی در دسترس است و در حالی که نسخه دیجیتالی آن برای Xbox One ،PS4 و Nintendo Switch به‌زودی منتشر خواهد شد، برای تهیه‌ی نسخه فیزیکی آن روی همین کنسول‌ها باید تا مورخ ۸ خرداد منتظر باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده