// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

کارتریج NES و SNES بازی Mega Man در دست ساخت قرار دارد

کمپانی Capcom و iam8bit اعلام کردند که کارتریج‌های دو نسخه از بازی Mega Man را برای کنسول‌های قدیمی نینتندو و سوپر نینتندو عرضه خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که با همکاری کمپانی iam8bit قصد دارد کارتریج‌های بازی Mega Man 2 و Mega Man X را به تعداد محدود در خط تولید قرار دهد و با قیمت ۱۰۰ دلار به دست کاربران برساند.

تولید سری کارتریج‌های قدیمی از آگوست گذشته شروع شده است و اولین محصول آن نیز مربوط به بازی Street Fighter 2 روی NES می‌شود. گفتنی است که این بار بازی Mega Man 2 برای NES و بازی Mega Man X برای سوپر نینتندو یا همان SNES عرضه می‌شود. البته با توجه به قیمت ۱۰۰ دلاری بازی و اینکه بازیکنان می‌توانند آنها را با راه‌های دیگر به راحتی تجربه کنند، کمپانی iam8bit تصمیم گرفته است که همانند Street Fighter II محصولات یاد شده را در بسته‌بندی زیبا با محتویاتی همچون دفترچه راهنما و غیره عرضه کند. همچنین اعلام شد که یکی از یک هزار خریداران این بازی این شانس را دارد که نسخه ویژه این کارتریج را که با رنگ تیره طراحی شده است، دریافت کند.

mega man

هر یک از کارتریج‌های یاد شده به تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ نسخه آماده و عرضه می‌شود و همانطور که در بالا نیز اشاره شد تعداد هزار نسخه از این کارتریج‌ها نیز در رنگ آبی تیره طراحی شده است. کمپانی یاد شده اعلام کرد که عرضه محصولات یاد شده از ماه سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری آغاز می‌شود. برخلاف کارتریج استریت فایتر، روی محصولات یاد شده اخطار «به آتش کشیده شدن کنسول شما» به چشم نمی‌خورد.

mega man

در مورد بازی‌های یاد شده باید گفت که Mega Man 2 هم‌اکنون از طریق مجموعه Mega Man Legacy Collection در دسترس است، اما در آن سو Mega Man X در مجموعه Mega Man X Legacy Collection 1 گنجانده شده است که در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مردادماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد توسعه دوباره کارتریج‌های قدیمی نینتندو با زومجی در میان بگذارید و آیا برای خریداری کردن این محصولات اقدامی خواهید کرد؟


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده