نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

نسخه ۳۰ سالگی بازی Street Fighter باعث آتش گرفتن کنسول می‌شود

کپکام با همکاری شرکت iam8bit کارتریج محدود ۳۰ سالگی بازی Street Fighet را عرضه که کرده ممکن است باعث آتش گرفتن کنسول SNES شما شود!

به مناسبت ۳۰ سالگی مجموعه بازی‌های Street Figher، کپکام با همکاری شرکت iam8bit که در زمینه‌‌ی ساخت محصولات مرتبط با بازی‌ها فعالیت دارد نسخه‌ای محدود از بازی Street Fighet II را برای کنسول SNES منتشر کرده است. کپکام روش خوبی برای گرامیداشت سی سالگی این بازی محبوب انتخاب کرده اما یک مشکل وجود دارد: کارتریج بازی باعث می‌شود کنسول SNES شما آتش بگیرد. در صفحه‌ی فروش این محصول در وبسایت iam8bit، اطلاعیه‌ی ترسناکی وجود دارد:

استفاده از این کارتریج روی کنسول بازی SNES ممکن است باعث شود دستگاه بیش از حد گرم شود یا آتش بگیرد. دستگاه SNES یک کنسول کلاسیک باارزش شناخته می‌شود، بنابراین لطفا هنگام استفاده از محصول بسیار احتیاط کنید و مطمئن شوید یک کپسول آتش‌نشانی نزدیک شما قرار دارد. تمام عواقب استفاده از این محصول تنها بر دوش کاربر خواهد بود.

بله درست خواندید، برای بازی کردن باید یک کپسول آتش‌نشانی کنار خود داشته باشید. این اطلاعیه در ادامه بیان می‌‌کند کپکام و iam8bit به هیچ وجه تأیید نمی‌کنند که این محصول ایمن است و مسئولیتی در قبال خسارت به کاربر قبول نخواهند کرد. همچنین نینتندو هیچ مشارکتی در ساخت کارتریج ۳۰ سالگی Street Fighter نداشته است. iam8bit اعلام کرده آن‌ها تنها کارتریج را تولید کرده‌اند و مسئولیتی بابت اینکه این محصول روی چه دستگاهی اجرا شود قبول نمی‌کنند. آن‌ها در ادامه گفتند اخطار صفحه‌ی پیش‌خرید بازی ممکن است بیش از حد جدی به نظر برسد اما به دلیل وضعیت کنسول‌های قدیمی SNES، این اخطار ضروری بوده است.

این نسخه‌ی محدود ۱۰۰ دلار قیمت دارد و تنها ۵۵۰۰ عدد از آن تولید خواهد شد. رنگ کارتریج بر اساس پیش‌خرید‌ها متفاوت و تصادفی خواهد بود و ممکن است نسخه‌ی قرمز هدبند ریو نصیب‌تان شود یا نسخه‌ی سبزی که در تاریکی برق می‌زند و تنها ۱۰۰۰ عدد از آن تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده