نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

اطلاعات بیشتر از سرویس آنلاین پولی سوییچ در ماه آینده

به زودی اطلاعاتی کامل در مورد سرویس آنلاین پولی نینتندو منتشر خواهد شد؛ سرویسی که از ماه سپتامبر در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

کمپانی نینتندو تا امروز پولی بابت تجربه بازی‌های آنلاین از خریداران کنسول نینتندو سوییچ دریافت نکرده است، ولی همان‌طور که پیش از این هم گفته شده بود، از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهرماه) سرویس‌های آنلاین جدید نینتندو راه خواهد افتاد و بازیکن‌ها باید برای این سرویس‌ها پول پرداخت کنند.

حال Nintendo در بخشی از گزارش مالی خود به این ماجرا اشاره کرده و اوایل ماه می یعنی چند روز دیگر را به عنوان زمان معرفی ویژگی‌های آنلاین سوییچ و جزییات آن اعلام کرده است. این اطلاعات از طریق سایت رسمی نینتندو منتشر خواهد شد و در حال حاضر فقط می‌دانیم که نینتندو قرار است به خریداران سوییچ امکانات آنلاین فراوان و ارزشمندی ارائه کند.

حق عضویت پولی سوییچ پیش از این قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کند که تا سپتامبر ۲۰۱۸ به تأخیر خورد؛ حق عضویتی که اگر هنوز هم طبق قیمت‌های اعلام‌شده قبلی باشد، پایین‌تر از دو رقیب خود پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد بود؛ هزینه‌ای معادل یک ماه ۴ دلار، سه ماه ۸ دلار و ۱۲ ماه ۲۰ دلار. برای مقایسه، حق استفاده از سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد برای یک سال ۶۰ دلار است.

اوایل سال میلادی بود که رییس نینتندو، تاتسومی کیمیشیما در مورد سرویس‌های آنلاین این کمپانی و اهمیت آن‌ها برای جذب مخاطبین بیشتر صحبت کرد:

به دلیل اهمیت بالای سرویس‌های آنلاین برای نینتندو، تصمیم داریم با تمام قدرت و انرژی به سمت این سرویس‌های پولی برویم. در حال حاضر تمرکز ما بیشتر روی چگونگی ارائه خدمات جذاب برای مشتریان است و اینکه چه نوع محصولاتی را می‌توان از این طریق در اختیار آن‌ها قرار داد؛ موضوعی که به خود مخاطبین و خواسته‌های آن‌ها بستگی خواهد داشت.

از طرف دیگر هم شینیا تاکاهاشی، مدیر اجرایی نینتندو در این رابطه گفته:

ایده‌های مختلفی داریم که سرویس‌ آنلاین نینتندو را بعد از پولی شدن، جذاب و مورد پسند مخاطب نگاه داریم. فکر می‌کنم اخبار بعدی ما در این زمینه ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد.

پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در کنار ارائه تجربه بازی‌های آنلاین، ویژگی‌های دیگری هم دارند؛ مثل عرضه بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌ها. باید صبر کرد و دید نینتندو چه برنامه‌هایی برای سرویس‌ آنلاین خود دارد.

نینتندو در عین حال تاریخ ارائه برنامه‌های خود در E3 2018 را هم اعلام کرده و طرفداران این کمپانی می‌توانند منتظر نمایش بازی‌های متنوعی از این کمپانی محبوب باشند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده