// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲

بازی Call of Duty: WWII میزبان حالت Ground War خواهد بود

استودیو اسلج‌همر گیمز، اخیرا اعلام کرده که حالت درخواست شده Ground War به بازی Call of Duty: WWII اضافه خواهد شد.

هر هفته استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، سازنده بازی Call of Duty: WWII، در جریان آپدیت‌های هفتگی خود اطلاعاتی از محتوای پیش روی بازی Call of Duty: WWII منتشر می‌کند. چندی پیش بود که بسته الحاقی جدید بازی Call of Duty: WWII با نام War Machine منتشر شد و به‌نظر می‌رسد هواداران نیازی نیست تا انتشار محتوای بعدی این بازی زمان زیادی منتظر بمانند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو اسلج‌ همر گیمز به صورت رسمی اعلام کرد که حالت درخواست شده و پرمخاطب Ground War به بازی Call of Duty: WWII اضافه خواهد شد. البته در کنار این حالت، شاهد یک نقشه جدید نیز خواهیم بود. چند ماهی است که کاربران از استودیو اسلج‌همر گیمز درخواست اضافه کردن حالت Ground War به بازی COD: WWII را داشتند و حال آرزوی آن‌ها برآورده خواهد شد. برای آن دسته از دوستانی که اطلاعی از حالت Ground War ندارند، باید بگویم که این حالت، یک حالت استاندارد برای بازی به حساب آمده که ۱۸ بازیکن را در دوتیم قرار می‌دهد و باید یکدیگر را از بین ببرید.

جدا از حالت Ground War یک نقشه جدید به بازی اضافه خواهد شد که در واقع همان Headquarters است. به‌عبارتی پس از عرضه محتوای مورد نظر، کاربران می‌توانند از منوی بازی نقشه Headquarters را انتخاب کنند و در آن به رقابت با سایرین بپردازند. از نظر وسعت نیز با توجه به حالتی که در آن بازی می‌کنید، وسعت نقشه Headquarters متغییر خواهد بود و متاسفانه اعلام نشده که این نقشه از چه حالت‌هایی پشتیبانی می‌کند؛ تنها حالتی که از وجود آن مطمئن هستیم، حالت Free for All است. حالت Ground War

نقشه Hedquarters


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده