// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴

بسته الحاقی War Machine بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند با آپدیت بازی Call of Duty: WWII، از محتوای بسته الحاقی War Machine استفاده کنند.

بسته الحاقی War Machine برای تعدادی از کاربران از طریق یک به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفت. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: WWII، بسته الحاقی War Machine را برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه کرد. در جریان بسته الحاقی War Machine شاهد اضافه شدن سه نقشه جدید و یک ماموریت برای حالت War و محتویات دیگری هستیم.

سه نقشه بخش چندنفره بسته الحاقی ذکر شده، Egypt، Dunkirk و V2 نام دارند. نقشه مصر حول اهرام مصر و محیط‌های معروف صورت می‌گیرد. این در حالی است که نقشه دانکرک نبرد در یک محیط ساحلی بزرگ و خطرناک را برای بازیکنان تدارک دیده است و در انتها نقشه V2 را داریم که نبردهای سریع را به‌دنبال خواهد داشت و در یک محل مخفی آزمایشی موشک‌های آلمانی قرار دارد.

اما به سراغ حالت War بازی Call of Duty: WWII برویم. در جریان بسته الحاقی War Machine یک ماموریت جدید به نام Operation Husky به این حالت اضافه خواهد شد که برگرفته از ماموریت Operation Husky جنگ جهانی دوم است. در جریان این ماموریت شما باید از موقعیت دشمنان اطلاعات کسب کرده و آن‌ها را برای HQ خود بفرستید. نکته‌ی جالب War Machine، اضافه شدن یک ویژگی به نام Dogfights به بازی است. اگر بازیکنان بتوانند دو استیج اولیه بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند، می‌توانند در هواپیماهای جنگی قرار گرفته و بمب‌اندازهای تیم مقابل را از بین ببرند.

در نهایت، کاربران بخش زامبی می‌توانند شاهد اضافه شدن The Shadowed Throne باشند. در جریان The Shadowed Throne که یک چپتر جدیدی برای این بخش است، داستان‌سرایی بارباروسا در سطح جدیدی قرار خواهد گرفت و این بار به برلین خواهیم رفت؛ جایی که ارتش نامیرای دکتر استرابز قصد از بین بردن نیروهای متحدین را دارند.

کاربران می‌توانند بسته الحاقی War Machine را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند و اگر سیزن‌پس بازی که ۵۰ دلار قیمت دارد خریداری کرده باشید، War Machine را رایگان دریافت می‌کنید. متاسفانه اکتیویژن تاریخ عرضه این DLC را روی ایکس باکس وان و کامپیوتر اعلام نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده