نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

یوبی سافت استودیو جدیدی در شهر وینیپگ کانادا تاسیس می‌کند

کمپانی یوبی سافت اخیرا اعلام کرده که قصد دارد یک استودیو جدید برای ساخت بازی‌های بزرگ در شهر وینیپگ کانادا تاسیس کند. 

یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده و ناشر بازی‌های ویدیویی، این روز‌ها تلاش‌هایی برای گسترش فعالیت‌هایش دارد و پس از آنکه اخیرا دو استودیو جدید در هند و اوکراین تاسیس کرد، امروز هم در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرده که قصد دارد استودیو جدید خود را پاییز امسال در شهر وینیپگ کانادا تاسیس کند. 

وینیپگ مرکز استان مانیتوبا در کانادا و یکی از شهر‌های بزرگ این کشور است. این استودیو پس از تاسیس، تبدیل به پنجمین استودیو یوبی سافت در کشور کانادا خواهد شد. شرکت فرانسوی پیش از این در شهر‌های مونترال، کبک، تورنتو و سگنه استودیو داشت. Ubisoft اعلام کرده که قصد دارد در یک بازه پنج ساله، تعداد اعضای استودیو وینیپگ را به ۱۰۰ نفر برساند و در این مدت، ۳۵ میلیون دلار کانادا روی این استودیو و فعالیت‌هایش سرمایه‌گذاری خواهد کرد. 

طبق اعلام یوبیسافت، منطقه وینیپگ پتانسیل بالایی از حیث داشتن نیرو‌های توانمند در زمینه بازیسازی دارد و استودیو این شهر، قرار است با دیگر استودیو‌های این شرکت در کانادا برای ساخت بازی‌های بزرگی مثل Assassin's Creed، Far Cry، Watch Dogs و سایر IP‌های یوبیسافت همکاری کند. البته هدف اصلی این استودیو، آماده‌سازی ابزار و فناوری‌های لازم برای توسعه بازی‌های بزرگ خواهد بود. یانیس ماله، مدیر استودیو‌های یوبیسافت در کانادا، در مورد تاسیس استودیو وینیپگ گفت:

استودیو وینیپگ برای ما بسیار مهم خواهد بود و قرار است فعالیت‌هایی با محوریت بازی‌هایی چون Assassin's Creed ،Far Cry ،Watch Dogs و دیگر بازی‌های جهان‌باز ما داشته باشد. این بازی‌ها جهان بزرگ و پیچیده‌ای دارند و به همین دلیل هم استودیو‌های ما برای توسعه بهتر آن‌ها، نیاز به ابزار و فناوری‌هایی دارند که بتوانند بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن آماده کنند. استودیو وینیپگ قرار است در زمینه آماده کردن چنین ابزار و فناوری‌هایی فعالیت داشته باشد.

نظر شما در مورد تاسیس استودیو جدید Ubisoft چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده