نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ انتشار بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn اعلام شد

کمپانی ویرد پروداکشنز و استودیو سیبر اینتراکتیو نهایتا تاریخ انتشار بازی مبارزه‌ای Shaq-Fu: A Legend Reborn را اعلام کردند.

بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn یک اثر مبارزه‌ای و دنباله‌ای برای بازی کلاسیک Shaq Fu به حساب می‌آید که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شد. سال گذشته استودیو Saber Interactive (سیبر اینتراکتیو) از انتشار بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn در بهار سال جاری خبر داد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی مبارزه‌ای در خردادماه در دسترس خواهد بود.

طبق اعلام کمپانی Wired Productions (ویرد پروداکشنز)، بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) به صورت رسمی در سراسر جهان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نسخه دیجیتالی بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn را می‌توان با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در زمان عرضه خریداری کرد و این در حالی است که نسخه‌های فیزیکی بازی در PS4 و Xbox One با قیمت ۲۹.۹۹ دلار و در Nintendo Switch با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و در نسخه‌های فیزیکی شاهد بسته الحاقی معرفی نشده‌ای خواهیم بود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده