// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Shaq Fu: A Legend Reborn مشخص شد

استودیو Saber Interactive اعلام کرد که بازی Shaq Fu: A Legend Reborn در بهار ۹۷ برای PS4، Xbox One ،Switch و کامپیوتر منتشر می‌شود.

تقریبا ۴ سال از معرفی نسخه دوم بازی مبارزه‌ای ۱۶ بیتی Shaq Fu می‌گذرد. حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو Saber Interactive اعلام کرد که بازی Shaq Fu: A Legend Reborn آخرین مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و در بهار ۹۷ شاهد عرضه آن خواهیم بود.

به نقل از ناشر آن یعنی کمپانی ویرد پروداکشنز (Wired Production) بازی Shaq Fu: A Legend Reborn برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. پیش‌تر بازی مذکور برای عرضه روی پلی‌ استیشن 3، ایکس باکس 360 و نینتندو Wii U برنامه‌ریزی شده بود، اما سازندگان با توجه به کمپین آن و طول کشیدن توسعه این بازی پلتفرم‌های مقصد آن را تغییر داده‌اند.

در بازی Shaq Fu: A Legend Reborn کاربران با کامبو‌های مختلف به نبرد با باس‌هایی که بر پایه افراد مشهور و سلبریتی طراحی شده‌اند، می‌روند. سلاح‌های مختلفی همچون کاتانا، شوریکن و چوب بیسبال در بازی تعبیه شده است که با کمک آنها می‌توانید آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنید.

Shaq Fu: A Legend Reborn

بازی Shaq Fu: A Legend Reborn در کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران در سایت Indiegogo توسعه خود را آغاز کرد و در واقع قرار بود تنها برای پی‌سی عرضه شود. اما سازندگان پس از آن اعلام کردند که اگر بودجه بیشتری را از سوی طرفداران جمع کنند، بازی مذکور را روی پلتفرم‌های دیگر توسعه می‌دهند.

استودیو سیبر و کمپانی ویرد اعلام کردند که کسانی که نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA Playgrounds، محصول پیشین توسعه دهندگان، را تا تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۰ خرداد ۹۶) خریداری کرده‌ باشند، نسخه رایگان بازی Shaq Fu: A Legend Reborn در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

استودیو سیبر اعلام کرد که با نزدیک شدن به عرضه بازی Shaq Fu: A Legend Reborn اطلاعاتی از امتیازات و مزایای ویژه برای حامیان مالی این بازی منتشر خواهد کرد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه کمپین ایندی‌گو‌گو بازی Shaq Fu: A Legend Reborn مراجعه کنید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با محیط و گیم پلی این بازی می‌توانید در ادامه تریلر معرفی Shaq Fu: A Legend Reborn را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده