نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Nidhogg 2 برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

طبق اعلام سازندگان، بازی سرگرم‌کننده Nidhogg 2 قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

Nidhogg 2 یک بازی دوبعدی ساخته مارک اسن است که در آن، کنترل یک شخصیت را برعهده می‌گیرید و با استفاده از چندین نوع سلاح یا حتی با دست خالی باید با دشمنان مبارزه کنید تا در نهایت به پایان مرحله رسیده و توسط یک کرم غول‌پیکر به نام نیدهاگ خورده شوید! این بازی دنباله یک اثر کلاسیک است و سال پیش برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و نمره‌های خوبی هم دریافت کرد.

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، انتشار Nidhogg 2 برای نینتندو سوییچ هم تایید شده است. با اینکه اطلاعات بیش‌تری از بازی منتشر نشده، اما مارک اسن تایید کرده که Nidhogg 2 امسال برای سوییچ منتشر خواهد شد. این نسخه همچنین از حالت‌های تک‌نفره و چندنفره پشتیبانی می‌کند. 

دیروز بازی‌های مستقل زیادی در جریان رویداد نینتندو دایرکت بهار ۲۰۱۸ برای سوییچ معرفی شدند که البته Nidhogg 2 در بین بازی‌های معرفی‌شده در این رویداد نبود و پس از آن توسط سازنده‌اش برای سوییچ تایید شد. شما می‌توانید لیست کامل بازی‌های معرفی‌شده در رویداد مذکور را در زومجی بخوانید. همچنین ما پیش از این در بررسی بازی Nidhogg 2 به آن نمره ۸.۵ را دادیم که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

Nidhogg 2 بازی بی‌نقصی می‌شد به شرطی که در بخش تک‌نفره بهتری داشت. در واقع اگر به بازی‌های چندنفره علاقه نداشته باشید، Nidhogg 2 نهایتا یک یا دو ساعت شما را سرگرم خواهد کرد. اما در مجموع بازی با پیشرفت‌هایی که نسبت به نسخه قبلی داشته، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و کاملا مفرح ارائه می‌کند و مخصوصا اگر آن را همراه با دوستان‌تان تجربه کنید، قادر است اوقاتی فراموش‌نشدنی برای‌تان رقم بزند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده