نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تمام بازی های معرفی شده برای نینتندو سوییچ در Nindies Showcase Spring 2018

نینتندو در جریان رویداد Nindies Showcase Spring 2018 تعدادی بازی مستقل برای نینتندو سوییچ معرفی کرد که در این مطلب، نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

کمپانی نینتندو امشب یک رویداد ویژه بازی‌های مستقل با نام Nindies Showcase Spring 2018 برگزار و در جریان آن، بازی‌های مختلفی را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد؛ بازی‌هایی که برخی از آن‌ها قبلا روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شده بودند و یک سری هم ریمستری از بازی‌های قدیمی هستند. برخی از مهم‌ترین بازی‌های معرفی‌شده در این رویداد، The Banner Saga 3 ،Reigns: Kings and Queens و Mark of the Ninja بودند که اخبار آن‌ها را به صورت جداگانه در زومجی خواندید. با این حال در این مطلب، مروری بر تمام بازی‌های معرفی‌شده در این رویداد تقریبا ۱۱ دقیقه‌ای خواهیم داشت. البته پیش از آن، می‌توانید ویدیوی این رویداد را هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Mark of the Ninja Remastered

Mark of the Ninja Remastered - پاییز ۲۰۱۸

اولین بازی معرفی‌شده در جریان این رویداد، نسخه ریمستر بازی Mark of the Ninja بود؛ بازی‌ای محصول کمپانی Klei که آثار دیگری چون سری Shank را هم ساخته است. با اینکه اطلاعات خیلی زیادی از این بازی منتشر نشد،‌ اما می‌دانیم که شاهد گرافیک بهبود‌یافته روی کنسول نینتندو خواهیم بود و همچنین، بازی پاییز ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. 

 

Fantasy Strike - تابستان ۲۰۱۸

بازی بعدی Fantasy Strike، محصول کمپانی سیرلین گیمز بود. این بازی با اینکه ظاهری شبیه به یک اثر مبارزه‌ای استاندارد دارد، اما در آن شاهد ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فردی خواهیم بود؛ ویژگی‌هایی همچون داشتن تعداد زیادی سلاح که می‌توانید از آن‌ها در مبارزات استفاده کنید.

 

Just Shapes & Beats - تابستان ۲۰۱۸

بازی Just Shapes & Beats که ابتدا روی سوییچ منتشر خواهد شد و پس از آن به سایر پلتفرم‌ها راه پیدا خواهد کرد، به عنوان یک بازی اکشن موزیکال معرفی شده است. این بازی همچنین از یک سبک طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد و بخش داستانی آن هم به صورت انفرادی و هم Co-Op قابل تجربه است. موسیقی‌های این بازی هم توسط ۲۰ هنرمند مختلف خلق شده‌اند که البته اشاره‌ای به اسم آن‌ها نشد. 

 

Garage - بهار ۲۰۱۸

یکی دیگر از بازی‌هایی که پیش از انتشار روی سایر پلتفرم‌ها برای سوییچ منتشر می‌شود، Garage است. این بازی شوتر که زاویه دوربین آن از بالا به پایین است، توسط استودیو تاینی بیلد ساخته شده و طبق اعلام نینتندو، از فیلم‌های درجه B قدیمی الهام گرفته است. در این بازی باید با موجوداتی زامبی-مانند مبارزه کنید و در این راه به سلاح‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت. 

 

Pool Panic - سال ۲۰۱۸

بازی Pool Panic هم ابتدا روی سوییچ منتشر خواهد شد و همان‌طور که از نام آن هم می‌توان حدس زد، یک بازی با محوریت بیلیارد است. در این اثر شاهد بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف خواهید بود و بازی از حالت Co-Op چهارنفره هم پشتیبانی می‌کند. در Pool Panic در محیط‌ها و مناطق مختلفی مثل کشتی دزدان دریایی، مشغول بیلیارد بازی کردن خواهید شد. البته بازی کاملا وفادار به قوانین بیلیارد نیست و در مراحل آن باید گاهی کار‌های عجیب و غریبی هم انجام بدهید. 

Reigns

Reigns: Kings and Queens - بهار ۲۰۱۸

Reigns: Kings and Queens که خبر معرفی آن را در زومجی خواندید، در واقع یک مجموعه شامل نسخه اول و دوم سری Reigns است. در این بازی‌ها باید در نقش شاه یا ملکه تصمیمات مختلفی اتخاذ کنید و در طول بازی، با شرایط سخت و پیچیده‌ای رو‌به‌رو خواهید شد که انتخاب‌های شما در آن‌ها تعیین‌کننده است. نسخه سوییچ این بازی‌ها از حالت Co-Op هم پشتیبانی می‌کند که به لطف آن‌، می‌توانید همراه با دوست‌تان تصمیمات مختلف را اتخاذ کنید. 

 

Bomb Chicken - تابستان ۲۰۱۸

یکی از جالب‌ترین بازی‌های معرفی‌شده در این رویداد، Bomb Chicken است. در این بازی پلتفرمر دو‌بعدی که ابتدا روی سوییچ منتشر خواهد شد، کنترل یک مرغ را برعهده خواهید گرفت که به جای تخم‌گذاری، بمب‌گذاری می‌کند! حال باید با استفاده از این قابلیت سعی کنید مراحل بازی را پشت سر بگذارید. 

 

Lumines Remastered - بهار ۲۰۱۸

Lumines Remastered نسخه ریمستر بازی کلاسیک Lumines، محصول کمپانی کیو اینترتینمنت است. نینتندو بازی را تحت عنوان یک نسخه «بازسازی HD» از این اثر معرفی کرده که از ویژگی‌های مخصوص کنسول سوییچ از جمله قابلیت لرزش دسته‌های HD Rumble پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به موسیقی در حال پخش و همچنین اتفاقاتی که رخ می‌دهند، شاهد حالت لرزشی مختلفی در بازی خواهید بود. این بازی همچنین از حالت چندنفره محلی هم پشتیبانی می‌کند. 

 

Light Fall - بهار ۲۰۱۸

Light Fall یک بازی پلتفرمر دو‌بعدی با گرافیک بسیار زیبا است که در جهانی به اسم Numbra جریان دارد. برای گشت و گذار در محیط این بازی، از یک جعبه جادویی به نام Shadow Core استفاده خواهید کرد. این بازی یک انحصاری زمانی نینتندو سوییچ خواهد بود. 

 

West of Loathing - بهار ۲۰۱۸

West of Loathing یک بازی نقش آفرینی با سبک و سیاق طراحی متفاوت است که در آن، باید پازل‌های مختلفی را حل کنید و همچنین با استفاده از شخصیت‌هایی که در کلاس‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند، در مبارزه‌های نوبتی کلاسیک شرکت داشته باشید. این بازی به صورت انحصاری کنسولی روی سوییچ منتشر خواهد شد. 

بازی The Banner Saga 3

The Banner Saga 3 - تابستان ۲۰۱۸

بازی The Banner Saga 3 پیش از این فقط برای کامپیوتر معرفی شده بود، اما در جریان رویداد امشب نینتندو، انتشار آن روی سوییچ هم تایید شد. البته در کنار نسخه سوم که تابستان ۲۰۱۸ منتشر می‌شود، قرار است در آینده نزدیک دو نسخه اول این مجموعه هم برای سوییچ در دسترس قرار بگیرند. همچنین شما قادر خواهید بود تصمیماتی را که در یک نسخه اتخاذ کرده‌اید، به نسخه بعدی منتقل کنید. 

 

Pode - بهار ۲۰۱۸

Pode یک بازی پازل-ماجراجویی است که در ساخت آن، از طراحی‌های نروژی الهام گرفته شده است. در این بازی شاهد دو شخصیت مختلف خواهید بود و می‌توانید همراه با یکی از دوستان‌تان هرکدام کنترل یکی از شخصیت‌ها را بر عهده بگیرید و بازی را تجربه کنید. با اینکه بازی بیش‌تر برای تجربه به صورت دونفره طراحی شده، اما امکان بازی کردن آن به صورت انفرادی هم وجود دارد. 

 

The Messenger - تابستان ۲۰۱۸

The Messenger یک بازی پلتفرمر-اکشن دوبعدی به سبک بازی‌های قدیمی این ژانر است که حتی گرافیک آن هم حس و حال کلاسیک دارد. در این بازی کنترل یک نینجا را بر عهده می‌گیرید و به نبرد با دشمنان می‌پردازید و به مرور زمان، قادر خواهید بود توانایی‌های جدیدی را برای این نینجا به دست بیاورید. 

 

Bad North - تابستان ۲۰۱۸

بازی Bad North که ابتدا روی کنسول سوییچ منتشر خواهد شد، ترکیبی از یک بازی استراتژیک و روگ‌لایک است. در این بازی وظیفه دفاع از تعدادی جزیره به شما محول می‌شود و در صورتی که در دفاع از این جزیره‌ها شکست بخورید و یکی از فرماندهان‌تان را از دست بدهید، وی برای همیشه کشته می‌شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. اگر در جریان بازی تمام فرماندهان شما کشته شوند، بازی به پایان خواهد رسید. 

 

نظر شما در مورد بازی‌های معرفی‌شده چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده