نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

آپدیت 1.10 فیفا 18 منتشر شد

کمپانی الکترونیک آرتز امروز آپدیت جدید بازی فیفا 18 را منتشر کرد که یک سری مشکلات هرچند جزئی آن را حل می‌کند. 

همین چند وقت پیش بود که الکترونیک آرتز، آپدیت 1.09 فیفا 18 را منتشر کرد که امکاناتی برای آسان‌تر کردن دسترسی به بخش‌های مختلف را به بازی اضافه می‌کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت یک آپدیت دیگر هم برای بازی فوتبال خود منتشر کرده است. آپدیت 1.10 فیفا 18 که روی پلی استیشن 4 حجمی در حدود یک گیگابایت دارد و روی سایر پلتفرم‌ها هم احتمالا باید شرایط مشابهی داشته باشد، با هدف رفع برخی مشکلات جزئی بازی منتشر شده است. 

از این پس مسابقاتی که پیش از تمام شدن زمان مسابقه به دلیل خروج یکی از طرفین به پایان رسیده باشند، در FUT Champions Channel در دسترس خواهند بود و می‌توان آن‌ها را تماشا کرد. البته این مورد شامل مسابقاتی که به دلیل قطع شدن اینترنت تیم میزبان به صورت ناگهانی به پایان می‌رسند نمی‌شود. همچنین بهبود دیگری که این آپدیت در بخش آلتیمیت تیم اعمال می‌کند، عوض نشدن شماره پیراهن بازیکنان پس از تغییر دادن پست آن‌ها در تیم است. پیش از این ممکن بود شماره پیراهنی که برای یک بازیکن در نظر گرفته بودید پس از تغییر پست وی تغییر پیدا کند. به‌علاوه از این پس در مسابقات Weekend League، در صفحه تنظیمات پیش از آغاز مسابقه همیشه تیم‌تان را در سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد. همچنین هر از گاهی نوشته‌های وضعیت تیم حریف در این صفحه که باید عبارت Making Changes را نشان می‌دادند به کل پاک می‌شدند که این مشکل هم رفع شده است. آخرین تغییر مهم مرتبط با بخش آلتیمیت تیم بازی هم اعمال یک سری تغییرات در دو لباس Catfish و Bottlemen است. 

آپدیت 1.10 بازی FIFA 18 همچنین باعث می‌شود تا مسابقاتی که در حالت آنلاین Pro Clubs Friendlies به صورت مساوی تمام می‌شدند، به وقت اضافه و پس از آن هم به ضربات پنالتی کشیده شوند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده