نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۵

آپدیت 1.09 فیفا 18 منتشر شد

الکترونیک آرتز امروز آپدیت 1.09 بازی فیفا 18 را برای کنسول‌ها منتشر کرد که گزینه‌هایی برای سهولت دسترسی به بخش‌های مختلف بازی به آن اضافه می‌کند. 

الکترونیک آرتز در ادامه پشتیبانی از بازی فیفا 18، امروز آپدیت جدید آن را با نام آپدیت 1.09 برای کنسول‌ها منتشر کرد. این آپدیت از چند روز پیش روی نسخه کامپیوتر در دسترس بوده و حال، برای کنسول‌ها نیز منتشر شده است. مهم‌ترین تغییر این آپدیت، اضافه شدن Accessibility Settings به بازی است که برای دسترسی به آن، باید به قسمت تنظیمات و سپس Customize بروید. در این قسمت، یک سری تنظیمات مختلف تعبیه شده‌اند که بسته به نیاز، می‌توان آن‌ها را فعال یا غیرفعال کرد. هدف این تنظیمات، آسان‌تر کردن دسترسی به بخش‌های مختلف بازی است. در ادامه می‌توانید گزینه‌های این تنظیمات را مشاهده کنید:

  • امکان حذف نیاز به استفاده از استیک راست کنترلر در منو‌های بازی. با فعال کردن این گزینه، تمامی کار‌ها را در منو می‌توان با استیک چپ کنترلر انجام داد. 
  • امکان حذف نیاز به استفاده از کلید‌های تریگر یا بامپر (کلید‌های پشت کنترلر) در منو‌های بازی. با فعال شدن این گزینه هم می‌توان به جای کلید‌های مذکور، از استیک چپ استفاده کرد. 

این آپدیت همچنین تغییراتی هم در دیگر بخش‌های بازی اعمال کرده است. پیش از این در مسابقات FUT Champions Weekend League در صفحه قبل از آغاز مسابقه، مشخص می‌شد که آیا حریف شما در حال اعمال تغییراتی در تیم خود است یا اینکه آماده بازی است. با این حال از این پس، این وضعیت به صورت درست به شما نمایش داده نمی‌شود و همواره عبارت در حال اعمال تغییرات (Making Changes) را مشاهده خواهید کرد. یا در تغییری دیگر، زمانی که از این پس درجه سختی مسابقات را در قسمت Squad Battles تغییر دهید، این مساله روی درجه سختی پیش‌فرض شما برای سایر انواع مسابقات تاثیری نخواهد داشت و آن را تغییر نمی‌دهد. 

آپدیت جدید فیفا 18 همچنین تصویر دو بعدی ۹۷۰ بازیکن بازی را بروز کرده و برای ۳۴۲ بازیکنی هم که پیش از این تصویر نداشتند، تصویر درست را اضافه کرده است. آخرین تغییر آپدیت جدید FIFA 18 هم مربوط به توضیحات گزارشگر‌های عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، روسی یا ژاپنی بازی می‌شود. در این زبان‌ها گاهی پس از آنکه توپ پس از برخورد با دروازه‌بان وارد دروازه می‌شد، گزارشگر به اشتباه اعلام می‌کرد که توپ پس از برخورد به مدافع گل شده است و در آپدیت جدید، این مشکل حل شده است. 


منبع Gameranx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده