نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

State of Decay 2 فاقد خرید‌های درون برنامه‌ای خواهد بود

طبق اعلام مایکروسافت، در بازی State of Decay 2 خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود. 

State of Decay 2 یک بازی جهان‌ باز و زامبی‌ محور است که در آن، باید برای بقا و زنده ماندن در جهانی پر از زامبی تلاش کنید. چندی پیش مایکروسافت تاریخ انتشار بازی State of Decay 2 را اعلام کرد که بر اساس آن، این اثر در تاریخ ۱ خرداد با قیمت ۳۰ دلار برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر می‌شود. State of Decay 2 همچنین از طریق سرویس Game Pass هم در دسترس خواهد بود و مشترکین این سرویس، از همان روز انتشار بازی قادر به تجربه آن خواهند بود. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده که در بازی State of Decay 2 خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود و مخاطبین، با پرداخت همان ۳۰ دلار قادر به تجربه بازی به شکل کامل هستند و نیازی به پرداخت مبلغ اضافی نخواهند داشت. البته State of Decay 2 یک نسخه آلتیمیت به قیمت ۵۰ دلار هم دارد که شامل نسخه اول این مجموعه، DLC‌ های بازی و چهار روز دسترسی زودتر به این اثر می‌شود. 

در پایان State of Decay 2 از سرویس Play Anywhere هم پشتیبانی خواهد کرد و با خرید نسخه دیجیتالی آن روی هریک از پلتفرم‌ها، نسخه دیجیتالی دیگر پلتفرم را هم به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده