نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

قیمت و تاریخ انتشار بازی State of Decay 2 اعلام شد

کمپانی مایکروسافت امروز تاریخ انتشار بازی State of Decay 2 را اعلام و قیمت آن را ۳۰ دلار تعیین کرد. 

زمان نسبتا زیادی از معرفی بازی State of Decay 2 می‌گذرد و طرفداران نسخه اول آن و بازی‌های زامبی‌محور، مدت زیادی را منتظر رونمایی مایکروسافت از تاریخ انتشار بازی مانده‌اند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت رسما تاریخ انتشار و قیمت بازی State of Decay 2 را اعلام کرده است. 

بر این اساس، بازی State of Decay 2 در تاریخ ۱ خرداد برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد این بازی، ۳۰ دلار و نسخه آلتیمیت آن هم ۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه آلتیمیت، علاوه بر خود بازی، شامل یک نسخه از نسخه قبلی این مجموعه یعنی State of Decay: Year One Survival Edition و دو DLC بازی State of Decay 2 خواهد بود. همچنین خریداران این نسخه، از چهار روز زودتر قادر به تجربه بازی خواهند بود. 

مایکروسافت در حالی قیمت بازی State of Decay 2 را ۳۰ دلار اعلام کرده که خیلی از طرفداران، انتظار قیمت ۶۰ دلاری را از آن داشتند. آرون گرینبرگ، مدیر مالی مایکروسافت، در این مورد گفت:

ما برنامه‌های طولانی‌مدتی برای بازی State of Decay 2 داریم و می‌خواهیم در طولانی‌مدت هم طرفداران این بازی را سرگرم کنیم. از طرف دیگر به کیفیت بازی یقین داریم و مطمئن هستیم که با آن، به اهدافی که داریم خواهیم رسید. به همین دلیل هم قیمت بازی را به شکلی تعیین کردیم که بازیکنان بیش‌تری بتوانند State of Decay 2 را تجربه کنند. 

بازی State of Decay 2 همچنین مانند Sea of Thieves در همان روز انتشار از طریق سرویس گیم پس (Game Pass) هم در دسترس خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده