// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

نقشه و حالت جدیدی برای بازی COD: Black Ops 3 منتشر شد

استودیو تری‌آرک با انتشار نقشه و حالت جدیدی برای بازی Call of Duty: Black Ops III، تمامی کاربران این بازی را شگفت‌زده کرد.

اگر از بازیکنان بازی Call of Duty: Black Ops III هستید، استودیو تری آرک یک سورپرایز برای شما دارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری‌آرک (Treyarch، سازنده بازی COD: Black Ops III) نقشه و حالت جدیدی را برای این بازی عرضه کرده است.

اگر از تجربه کنندگان سری Call of Duty باشید، حتما نام حالت Infected را شنیده‌اید. در جریان این حالت تمامی بازیکنان به‌عنوان بازمانده در نقشه بازی قرار می‌گیرند و پس از چند ثانیه، یکی از بازیکنان آلوده شده و باید مابقی بازیکنان (بازمانده‌ها) را به هم آلوده کند. حال اگر تمامی بازیکنان آلوده شدند یا زمان تمام شد، برنده بازی مشخص می‌شود.

نقشه‌ای که برای بازی در نظر گرفته شده، حالت زمستانی نقشه ردوود با نام Redwood Snow است که تفاوت خاصی با حالت اصلی خود ندارد و تنها شکل و شمایل زمستانی به‌خود گرفته است. بازی Call of Duty: Black Ops 3 دوسال پیش عرضه شد و پشتیبانی تیم سازنده از این بازی تا به‌امروز، مورد جالبی است و انتظار می‌رود در آینده شاهد پشتیبانی‌های مشابه‌ای برای نسخه‌های مختلف این مجموعه باشیم.لازم به ذکر است که نسخه بعدی کالاف دیوتی توسط تری‌ آرک ساخته می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده