// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

قیمت بازی Frostpunk به همراه عکس جلد آن مشخص شد

استودیو 11bit با انتشار ویدیویی جدید از بازی Frostpunk، از قیمت و عکس جلد پروژه حالت بقا و مدیریت شهری خود رونمایی کرد.

بازی مدیریت شهر و حالت بقا Frostpunk که در استودیو 11بیت (11bit) در دست توسعه قرار دارد، به تازگی وارد آخرین مرحله توسعه خود شده است و با نزدیک شدن به عرضه بازی، سازندگان قصد دارند اطلاعات بیشتری را با کاربران در میان بگذارند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان نه‌تنها تریلری از توسعه بازی منتشر کردند، بلکه از قیمت و طرح روی جلد این بازی نیز رونمایی کردند.

پس از عرضه‌اش، بازی Frostpunk با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به طور دیجیتالی در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. البته هنوز سازندگان از قیمت نسخه فیزیکی این بازی رونمایی نکرده‌اند و مشخص نیست که آیا قیمت نسخه فیزیکی همانند دیجیتالی خواهد بود یا خیر. همچنین در ادامه می‌توانید عکس جلد بازی Frostpunk را مشاهده کنید.


Frostpunk

سازندگان در تریلر منتشر شده در مورد محتویات و روند بازی نیز صحبت کرده‌اند. به نقل از آنها، در طول بازی کاربران یک روند حالت بقا را تجربه می‌کنند و روی زنده نگه داشتن شهروندان خود در سرمای شدید تمرکز می‌کنند. پس از یاد گرفتن پایه اصلی بازی، بازیکنان با المان‌های دیگری همچون سیاست‌مداری و تصمیم‌گیری مواجه می‌شوند. سازندگان در توضیحات خود در ویدیو جدید گفتند که کاربران در حین بازی باید چندین تصمیم سخت و جدی بگیرند تا از به هم ریختن جامعه خود جلوگیری کنند. در جریان بازی شما می‌توانید از بازخورد شهروندان خود برای اداره بهتر جامعه، کمک بگیرید.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Frostpunk را تماشا کنید و به تصاویر منتشر شده نیز نگاهی بیندازید. سازندگان هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی را مشخص نکرده‌اند، اما به نقل از آنها محصول جدید به‌زودی و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای ویندوز و مک منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

Frostpunk

Frostpunk

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده