نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Frostpunk وارد مرحله نهایی توسعه شد

بازی Frostpunk، جدیدترین بازی در حال ساخت استودیو 11 بیت، وارد مرحله نهایی توسعه شده است و به این خاطر این استودیو از آتوماتون‌ها، یکی از جنبه‌های دیده‌نشده بازی رونمایی کرد.

استودیو 11 بیت، کمپانی لهستانی که به خاطر توسعه بازی This War of Mine و انتشار بازی Tower 57 شناخته می‌شود، کار توسعه بازی Frostpunk، یک اثر در سبک شهرسازی و بقا که وظیفه بازیکنان زنده نگاه داشتن آخرین گروه باقیمانده از بشریت در جهانی یخ‌زده است، را از چند سال پیش آغاز کرده است. این بازی در ابتدا قرار بود تا در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، اما انتشار آن تا اوایل سال ۲۰۱۸ به تاخیر افتاد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که ما مجبور نخواهیم بود تا مدت زیادی را برای انتشار بازی منتظر بمانیم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی استودیو 11 بیت تایید کرده است که بازی Frostpunk وارد مرحله نهایی توسعه شده است.

به گفته کارگردان هنری بازی، شِمزلاو مارشال، در هفته‌های آتی تاریخ انتشار بازی اعلام خواهد شد و تریلر جدیدی از آن به اشتراک گذاشته می‌شود؛ زیرا بازی تقریبا آماده است. ایشان در این‌باره اذعان داشت:

این یک سفر طولانی بوده است و من خوشحالم که می‌بینم بازی Frostpunk به مرحله نهایی توسعه رسیده است. این بازی به یک ترکیب بی‌سابقه از بقا، شهرسازی و شبیه ساز جامعه و نظام اجتماعی تبدیل شده است. در هفته‌های آینده ما یک تریلر گیم‌پلی جذاب و جدید از بازی با نام «تغییرناپذیر» (Irreversible) منتشر خواهیم کرد و جزئیات بیشتری از بازی اعم از تاریخ انتشار آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

با وجود اینکه توسعه‌دهندگان بازی در استودیو 11bit آماده اعلام تاریخ انتشار و نمایش تریلر جدیدی از بازی نیستند، اما آنها یک ویدیو و تصاویر هنری جدیدی منتشر ساختند که یکی از جنبه‌های دیده‌نشده بازی یعنی Automatonها را به نمایش درمی‌آورد. آتوماتون‌ها ماشین‌های بخار بزرگی هستند که می‌توانند برای جابه‌جایی‌های سنگین و دشوار به کمک شهروندان بیایند و مورد استفاده قرار گیرند. با این حال همه شهروندان با مهربانی به این ماشین‌ها برخورد نخواهند کرد که احتمالا به خاطر ماهیت تهدید‌آمیز آنها یا به دلیل ترسِ از دست دادن کار در این شرایط خطیر است.

Frostpunk

در ادامه، شمزلاو مارشال کمی در خصوص آتوماتون‌ها صحبت کرد. ایشان توضیح داد:

اجازه دهید درباره تصاویر هنری و تریلر جدید بازی که آتوماتون‌ها را به نمایش درمی‌آورد صحبت کنیم؛ ماشین‌های بخار عظیم‌الجثه‌ای که اوج مهندسی انسان است و برای کاهش بار مسئولیت شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنها نمونه‌ای از فناوری معتبر و عملی استیم پانک هستند که برای تضمین بقای بشریت و تحمل در برابر سرما استفاده می‌شوند. البته آتوماتون‌ها تنها یکی از نمونه‌های بی‌شماری هستند که در شهر با آنها روبه‌رو خواهید شد و تعداد بیشتری از آنها را در تریلری که هفته‌های آینده منتشر می‌شود، مشاهده خواهید کرد.

بازی Frostpunk در سال ۲۰۱۸ برای پی سی و مک منتشر خواهد شد و امیدواریم که به‌زودی تاریخ دقیق انتشار آن مشخص شود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده