نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵

این آخر هفته بازی Fallout 4 را در پی سی رایگان تجربه کنید

کاربران کامپیوتر می‌توانند این آخر هفته بازی Fallout 4 را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های فال اوت هستید اما هنوز موفق به تجربه نسخه چهارم آن نشده‌اید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که همه بازیکنان می‌توانند این آخر هفته بازی Fallout 4 را به صورت رایگان در پلتفرم پی سی دانلود و تجربه کنند.

این دسترسی محدود از تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه (۱ فوریه) آغاز می‌شود و تا تاریخ پانزدهم بهمن‌ماه (۴ فوریه) ادامه خواهد داشت و در این مدت بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان و از طریق شبکه استیم به تجربه بازی اقدام کنند. این پایان ماجرا نخواهد بود و تخفیف‌هایی نیز برای تمام نسخه‌های بازی Fallout 4 در نظر گرفته شده است. بر این اساس کاربران می‌توانند بازی پایه را با ۳۳ درصد تخفیف، نسخه Game of the Year و کلیه بسته‌های الحاقی بازی را با ۴۰ درصد تخفیف و سیزن پس بازی را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

شایان ذکر است که اگر پس از تجربه‌ی رایگان این بازی تصمیم به خرید آن بگیرید، پیشرفت‌های شما به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد. بازی Fallout 4 در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندنی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه‌شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند. خوش‌بختانه بتسدا آن‌قدر عوامل لذت‌بخش در بازی گنجانده که در طی این زمان طولانی، فال‌اوت 4 همواره تازگی خود را حفظ می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده