نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

بازی های بعدی زلدا هم آزادی عمل Breath of the Wild را ارائه می‌کنند

طبق اظهارات تهیه‌کننده بازی Breath of the Wild، طرفداران زلدا مایل هستند تا در بازی‌های آینده این مجموعه هم شاهد ویژگی آزادی عمل باشند.

یکی از المان‌هایی که باعث شد تا بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به تجربه‌ای بی‌نقص و منحصربه‌فرد تبدیل شود، وجود آزادی در گیم‌پلی و مراحل غیرخطی بازی بود. اگر شما هم از این ویژگی Breath of the Wild لذت برده‌اید باید از شنیدن صحبت‌های اخیر ایجی آئونوما، تهیه‌کننده بازی حسابی خوشحال شوید؛ چرا که طبق اظهارات آئونوما، کمپانی نینتندو قصد دارد تا سیاست خود در مورد سری زلدا را حفظ و در بازی بعدی این مجموعه هم روندی مشابه Breath of the Wild را پیاده‌سازی کند. این تهیه‌کننده در مصاحبه با وبسایت IGN گفت:

من نمی‌توانم در مورد دیگران و اینکه سایر شرکت‌ها با بازی‌هایشان چه کار خواهند کرد صحبت کنم، اما به طور خاص در رابطه با مجموعه زلدا، آزادی شگفت‌انگیزی که این بازی (Breath of the Wild) به بازیکنان ارائه می‌کرد و بازخوردهای مثبتی که به خاطر این موضوع از شما دریافت کرده‌ام نشان می‌دهد که چنین سطحی از آزادی عمل باید برای بازی‌های آینده مجموعه نیز حفظ شود. اهمیت این موضوع واقعا برای من باورنکردنی بود.

Zelda

طبق اخباری که اخیرا منتشر شده، بازی بعدی مجموعه زلدا در حال حاضر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد انتشار آن نخواهیم بود.

Breath of the Wild فعلا پرفروش‌ترین بازی نینتندو برای کنسول سوییچ به حساب می‌آید. طبق آخرین آماری که توسط نینتندو ارائه شده، تاکنون ۴.۷ میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است. اگر میزان فروش کنسول سوییچ (۱۰ میلیون واحد) را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که آخرین نسخه مجموعه زلدا در بخش فروش چقدر عالی عمل کرده است.

جدیدترین بسته الحاقی Breath of the Wild با نام Champions' Ballad که حدود یک ماه پیش منتشر شد، محتویات داستانی و همچنین آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده