// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۳

بسته Champions' Ballad بازی Zelda: Breath of the Wild منتشر شد [The Game Awards 2017]

در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ نینتندو اعلام کرد بسته الحاقی Champions' Ballad بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مراسم The Game Awards 2017 در حال برگزاری است و تا‌کنون نمایش‌های متعددی از بازی‌های مختلف پخش شده است. اما طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد حضور سازنده‌های بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و اعلام انتشار بسته الحاقی Champions' Ballad است.

اوایل سال جاری کمپانی نینتندو Season Pass بازی مذکور را معرفی و قول بسته الحاقی داستانی را داد. در جریان نمایشگاه E3 امسال این بسته الحاقی با عنوان Champions' Ballad معرفی شد. در حدود سه ماه پیش این کمپانی در کنار عرضه چهار مجسمه آمیبو Zelda Champion، اعلام کرد که این DLC در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. نهایتا این اتفاق در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ رخ داد و همراه با پخش یک تریلر جدید از آن، به صورت رسمی بسته الحاقی Champions' Ballad در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفت. تریلر مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

علاقه‌مندان برای تجربه این بسته الحاقی لازم است سیزن پس بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را با پرداخت مبلغ ۲۰ دلار خریداری کنند. با پرداخت این مبلغ علاوه بر بسته الحاقی Champions' Ballad به تمامی بسته‌های الحاقی پیشین بازی مذکور نیز دسترسی خواهید داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده