نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

Madden NFL 18 هم بهترین عملکرد را روی ایکس باکس وان ایکس دارد

مایکروسافت با ساخت یک تبلیغ جالب و خنده‌دار برای Madden NFL 18 تاکید کرده که این بازی روی کنسول Xbox One X بهترین عملکرد را دارد.

کمپانی مایکروسافت در راستای تبلیغات گسترده‌اش برای کنسول جدید ایکس باکس وان ایکس، این‌بار به سراغ بازی ورزشی Madden NFL 18 رفته و با تهیه یک تبلیغ ویدیویی، مدعی شده که این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس بهترین عملکرد را از لحاظ فنی دارد. در این تبلیغ که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، مارشوند لینچ، هافبک تهاجمی تیم اوکلند ریدرز به شکل جالبی با دست خودش صحبت می‌کند و در انتهای ویدیو شعار «بهترین عملکرد روی ایکس‌باکس وان ایکس» (Plays Best on Xbox One X) را می‌شنویم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی شبیه‌ساز فوتبال امریکایی Madden NFL 18 در تاریخ ۳ شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و نمرات خوبی هم به‌دست آورد. در ساخت Madden NFL 18 برای اولین‌ بار از موتور گرافیکی فراست بایت استفاده شده و به همین خاطر در بازی شاهد جلوه‌های گرافیکی زیبایی هستیم. با بروزرسانی جدیدی که برای این بازی عرضه شده و با توجه به تبلیغات مایکروسافت انتظار می‌رود که نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Madden NFL 18 باز هم کیفیت گرافیکی بهتری را به نمایش بگذارد. آخرین بازی بزرگی که به منظور ارتقای گرافیکی روی Xbox One X بروزرسانی دریافت کرد The Witcher 3 بود که ویژگی‌هایی مثل رزولوشن 4K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و حالت HDR را به بازی اضافه می‌کرد.

کنسول Xbox One X که در تاریخ ۱۶ آبان عرضه شد با قدرت ۶ ترافلاپسی‌اش می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن 4K اجرا کند. به همین دلیل مایکروسافت ادعا می‌کند که ایکس‌باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول خانگی ساخته‌شده تا به امروز است. ایکس‌باکس وان ایکس از نظر تولید نویز هم یک کنسول کم‌صدا است و طبق بررسی‌های انجام شده، حتی در هنگام اجرای بازی‌ها و کارکرد فن‌ها با دور بالا، سروصدای زیادی تولید نمی‌کند. Xbox One X از بازی‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و هر روز هم به تعداد بازی‌هایی که قابلیت اجرا با رزولوشن 4K را دارند افزوده می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که مایکروسافت برای Xbox One X می‌کند، این کنسول بتواند عملکرد تجاری مناسبی داشته باشد؛ هرچند هنوز خیلی‌ها (مثل من) هستند که اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K هیچ جذابیتی برای‌شان ندارد و حاضر نیستند به خاطر این ویژگی دهان‌پرکن ۱۵۰ دلار اضافه‌تر (نسبت به قیمت Xbox One S) هزینه کنند.

نظر شما درباره Xbox One X چیست؟ آیا اصلا رزولوشن 4K برای شما اهمیت دارد؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده