نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بررسی بازی Madden NFL 18 از دید سایت‌های معتبر دنیا

Madden NFL 18 جدید‌ترین نسخه از شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی الکترونیک آرتز است که نمره‌های خوبی دریافت کرده است. با مروری بر نمره‌های بازی همراه باشید.

با نزدیک شدن به فصل پاییز، انتشار بازی‌های ورزشی هم آغاز خواهد شد. الکترونیک آرتز یکی از کمپانی‌هایی است که بخش ورزشی قدرتمندی دارد و بازی‌هایی با محوریت ورزش‌هایی چون فوتبال، بسکتبال، فوتبال آمریکایی و هاکی روی یخ منتشر می‌کند. حال، اولین بازی ورزشی الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۷، بازی Madden NFL 18 است که در تاریخ ۳ شهریور منتشر خواهد شد. البته افرادی که نسخه G.O.A.T بازی را پیش‌خرید کرده باشند، سه روز زودتر و از تاریخ ۳۱ مرداد به بازی دسترسی خواهند داشت. این بازی شبیه‌ساز ورزش فوتبال آمریکایی است و توانسته نمره‌های خیلی خوبی هم دریافت کند. 

الکترونیک آرتز سال گذشته برای اولین بار در بازی فیفا 17 به جای موتور ایگنایت از موتور فراست‌بایت استفاده کرد و همین امر هم جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای برای بازی در پی داشت. با این حال، نسخه سال گذشته Madden NFL کماکان با موتور ایگنایت ساخته شده بود، اما EA امسال تصمیم گرفته تا در این بازی هم سراغ موتور فراست‌بایت برود و می‌توان انتظار گرافیکی زیبا را از بازی داشت. همچنین پس از موفقیت حالت داستانی در سری فیفا، الکترونیک آرتز امسال یک بخش داستانی برای بازی Madden NFL 18 هم در نظر گرفته که Longshot نام دارد و داستان بازیکنی به نام دوین وید را روایت خواهد کرد. Madden NFL 18 همچنین اولین نسخه‌ای از این سری از سال ۲۰۰۵ به بعد است که روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر نمی‌شود و فقط برای کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. 

در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری به بررسی بازی Madden NFL 18 و نمره‌های آن از دید سایت‌های معتبر دنیا داشته باشیم:

Madden NFL 18

  • سازنده و ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: ورزشی-شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی
  • تاریخ انتشار: ۳ شهریور 
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان

Madden NFL 18

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

از آنجایی که Madden NFL یک مجموعه بازی سالیانه است، معمولا شاهد تفاوت زیادی بین نسخه‌های آن نیستیم. با این حال Madden NFL 18 یک تغییر بزرگ و اساسی در مقایسه با نسخه قبلی سری است. استفاده از موتور فراست‌بایت باعث شده تا بازی از حیث بصری به سطح جدیدی از واقع‌گرایی برسد و علاوه بر آن EA تلاش زیادی برای قرار دادن رویداد‌های روز ورزش فوتبال آمریکایی در بازی کرده است. با اینکه تمامی این ویژگی‌ها عالی هستند، اما بهترین بخش بازی Madden NFL 18 قطعا حالت Longshot آن است. 

هاردکور گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

بزرگ‌ترین تغییر سری بازی‌های Madden NFL تا به امروز، تبدیل شدن آن‌ها به یک بازی سه‌بعدی در سال ۱۹۹۹ بود. با این حال به جرات می‌توان گفت که پس از تاریخ مذکور، Madden NFL 18 بیش‌ترین پیشرفت را در مقایسه با نسخه قبلی سری داشته است و به همین دلیل هم جذاب‌ترین و بهترین نسخه مجموعه را ارائه می‌دهد. بازی همچنین از نظر بصری هم واقعا عالی است و یک سری تغییرات جزئی هم در آن اعمال شده که باعث شده‌اند Madden NFL 18 بهترین تجربه را از ورزش فوتبال آمریکایی ارائه کند. 

گیم‌اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

در اینکه Madden NFL 18 نیاز به یک سری تغییرات و بهبود‌های جزئی دارد، شکی نیست. اما حتی با وجود این موارد هم باز شاهد بازی عالی‌ای هستیم که تجربه‌ای هیجان‌انگیز از ورزش فوتبال آمریکایی ارائه می‌کند. کیفیت بالای بازی، به دلیل صرفا شبیه‌سازی خوب ورزش فوتبال آمریکایی و لایسنس بودن تیم‌ها و مسابقات در آن نیست؛ بلکه بازی با یک سری تغییرات خوب در زمینه گیم‌پلی و حالت‌های بازی همراه شده و کاملا قدرت هیجان‌زده کردن گیمر را دارد. 

پالی‌گان: ۸۰ از ۱۰۰

Madden NFL 18 به جای اینکه سعی در ایجاد تغییراتی اساسی در گیم‌پلی بازی داشته باشد، تصمیم گرفته تا از همان المان‌های امتحان پس‌داده استفاده کند. همچنین حالت داستانی Longshot بازی هم بخشی است که شاید نتواند رضایت همه کاربران بازی را در پی داشته باشد. 

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های Madden NFL، یک بخش جدید و جذاب داستانی به نام Longshot دارد که نقطه قوت اصلی آن به حساب می‌آید. اما واقعیت این است که به جز این بخش، شاهد تغییرات خیلی زیادی در سایر بخش‌های بازی نیستیم و Madden NFL 18 بیش از آنکه شبیه به یک نسخه جدید از مجموعه باشد، شبیه به آپدیتی برای نسخه قبلی است. البته این بدین معنی نیست که با بازی بدی طرف هستیم و Madden NFL 18 کاملا ارزش بازی کردن را دارد. 

بررسی Madden NFL 18

بررسی Madden NFL 18


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده