// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

تاریخ انتشار تقریبی نسخه سوییچ بازی Layers of Fear مشخص شد

استودیو Bloober Team تاریخ انتشار تقریبی نسخه نینتندو سوییچ بازی Layers of Fear را مشخص کرد.

شهریور ماه گذشته، استودیو بلوبر تیم (Bloober Team) اعلام کرد که اثر ترسناک و روانشناختی آنها یعنی بازی Layers of Fear: Legacy برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ حدودی عرضه آن را مشخص کردند و قرار شده که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ به دست کاربران این کنسول برسد.

در ابتدا این بازی با نام Layers of Fear برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شد و پس از آن سازنگان نسخه سوییچ آن را با نام Layers of Fear: Legacy معرفی کردند. بازی مذکور قرار است کاربران را در نقش یک نقاش قرار دهد که از بیماری روحی رنج می‌برد. در دنیای ماجراجویی و ترسناک این بازی کاربران باید آخرین نقاشی این هنرمند را که به عنوان شاهکار او محسوب می‌شود، به پایان برسانند.  داستان بازی در دوران ویکتوریایی روایت می‌شود.

بازی Layers of Fear: Legacy با داشتن ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. نسخه سوییچ این بازی که از توانایی‌های سخت‌افزاری این کنسول بهره می‌برد با داشتن رابط کابری متفاوت و کنتر‌ل‌های به‌روزرسانی شده نظیر پشتیبانی از سیستم HD Rumble، کنترلر‌های حس‌گر و صفحه لمسی، قرار است تجربه متفاوتی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

از دیگر محتویات این نسخه می‌توان به بسته الحاقی Inheritance اشاره کرد که ضمیمه Legacy شده است. این محتوا به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را در جایگاه کاراکتری دیگر تجربه کنند. در حال حاضر بازی Layers of Fear در استیم از سوی کاربران نقد‌های خوبی را دریافت کرده و عبارت Very Positive در صفحه استیم آن دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Layers of Fear: Legacy را که بخشی از گیم‌پلی بازی را روی نینتندو سوییچ نشان می‌دهد تماشا کنید و با اتمسفر تاریک آن تا حدودی آشنا شوید.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده