// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی ترسناک Layers of Fear برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود

استودیو Bloober Team با انتشار تریلری، نسخه سوییچ بازی Layers of Fear را با نام بازی Layers of Fear: Legacy معرفی کرد.

استودیو لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) و کمپانی اسپایر مدیا (Aspyr Media) اعلام کردند که بازی Layers of Fear، در سبک روانشناختی و ترسناک، به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ پورت می‌شود و با نام بازی Layers of Fear: Legacy در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

بازی Layers of Fear در ابتدا در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس منتشر شد. این بازی پس از انتشارش توانست در سایت متاکریتیک امتیاز ۷۸ را از آن خود کند. همچنین بازی مذکور در استیم با نقد‌های مثبتی همراه شده است؛ طوری که ۹۲ درصد از ۵ هزار و ۹۹۰ نقد این بازی مثبت بوده است. در برخی از این نقد‌ها کاربران از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک سال ۲۰۱۶ یاد کردند که در مطلبی در زومجی نیز به آن اشاره شده است.

به نقل از استودیو بلوبر، بازی Layers of Fear یک اثر اول-شخص با سبک‌و‌سیاق ترسناک و روانشناختی است که بیشتر روی داستان و کاوش تمرکز دارد. در این بازی شما در ذهن یک نقاش حاضر می‌شوید و به دنبال دلایل دیوانگی او می‌روید. وقایع این بازی در قرن نوزدهم رخ می‌دهد؛ جایی که مناطق مدام در حال تغییر است. شما باید در میان ترس‌ و وحشت این نقاش قرار بگیرید تا بتوانید آخرین اثر وی را که مدت زمان زیادی است در حال کار روی آن است، به پایان برسانید.

در توضیحات رسمی این بازی آمده است:

جرعه‌ای از نوشیدنی را می‌نوشید، در حالی که بوم نقاشی در جلوی شما است. در گوشه‌ای از اتاق نور کوچکی در حال سو سو زدن است. شما آثار هنری بی‌شماری را هنر خلق کرده‌اید، اما این اثر، با کار‌های دیگر متمایز است. چرا پیش‌تر این کار را انجام نداده بودید؟ به نظر، جلوه‌های گذشته را به تصویر می‌کشد. به‌زودی دوستان، همکاران و منتقدان کار شما را خواهند دید، اما جای چیزی در این نقاشی خالی است.

به بالا نگاهی می‌اندازید و مبهوت می‌شوید. نغمه‌ای به گوش می‌خورد... آیا صدای پیانو است؟ صدای آن شبیه به او است، اما نه؛ او مدت زمان بسیاری است که دیگر بین ما نیست. غیر ممکن به نظر می‌ٰسد. همه آنها از بین ما رفته‌اند. باید بیشتر تمرکز کنم. چه مدت زمانی طول کشیده است که به این نقطه رسیده‌ام؟ خیلی، ولی مهم نیست. دیگر چیزی نمی‌تواند تمرکز من را به‌هم بریزد. دیگر احساس می‌کنم که آخرهای کار هستم. آفریده‌ و شاهکار‌م.

هنوز مشخص نشده است که آیا نسخه سوییچ این بازی که با نام متفاوتی معرفی شده است دارای محتوای اضافی است یا خیر، یا اینکه آیا شامل بسته الحاقی این بازی یعنی Inheritane DLC می‌شود. اما موردی که از آن اطمینان داریم این است که ناشر این بازی قصد دارد بازی را به‌طور فیزیکی در برخی از مناطق عرضه کند و در آن‌سو از طریق فروشگاه نینتندو یعنی eShop آن را به طور دیجیتالی در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین گفتنی است که بازی مذکور در نمایشگاه توکیو گیمز که به‌زودی برگزار می‌شود، قابل تجربه خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

در خبر‌های دیگر مربوط به سازنده این بازی، چندی پیش بازی ترسناک و روانشناختی Observer نیز منتشر شد که وقایع آن در دنیای مدرن اتفاق می‌افتد. بازی Observer در زومجی توانست نمره ۷ را از آن خود کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی‌ آن را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده