// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تخفیف های ویژه بازی Overwatch به مناسبت تعطیلات سال نو آغاز شد

به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، می‌توانید بازی Overwatch را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

اگر هنوز موفق به تجربه بازی Overwatch نشده‌اید، حال بهترین زمان برای تجربه بازی است زیرا به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، بازی Overwatch با تخفیف ۵۰ درصدی در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کاربران نسخه کامپیوتر بازی Overwatch، می‌توانند این بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. این در حالی است که نسخه Game of the Year Edition بازی با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد و در کنار کاربران کامپیوتر، کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز می‌توانند این نسخه را خریداری کنند.

اگر اهل آیتم‌های تزئینی و جعبه‌های لوت بازی نیستید، نسخه استاندارد بازی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا تنها فرق این دو نسخه، یک سری آیتم تزئینی، پنج پوسته برای قهرمان‌ها و ۱۰ جعبه لوت است. درادامه مشخص شده است که کاربران کامپیوتر باید از طریق بلیزارد بتل‌نت اقدام به خرید کنند اما کاربران کنسول‌های نسل هشتمی می‌توانند از طریق دو فروشگاه Best Buy و آمازون، نسخه فیزیکی Overwatch را تهیه کنند.

همچنین در جریان تخفیف‌های هفته اول فروشگاه پلی استیشن نیز، کاربران می‌توانند نسخه Game of the Year بازی Overwatch را به صورت دیجیتالی خریداری کنند. در انتها باید اعلام کنم که رویداد زمستانه بازی Overwatch هم‌اکنون در حال برگزاری است که می‌توانید آن را تجربه کرده و آیتم‌های جدیدی دریافت کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده