// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

آپدیت Winter Wonderland 2017 بازی Overwatch منتشر شد

با نزدیک شدن به شروع فصل زمستان، بازی Overwatch نیز میزبان رویداد جدیدی شده است که آیتم‌های مختلفی به بازی می‌افزاید.

نیمی از ماه دسامبر میلادی گذشته است و همانند سال گذشته، امسال هم بازی Overwatch میزبان رویدادی زمستانی با نام Winter Wonderland 2017 خواهد بود که لباس‌های جدیدی را با حال‌وهوای زمستان و آب و هوای برفی به بازی اضافه خواهد کرد.

با اینکه اولین تیزری که بلیزارد در رابطه با این رویداد منتشر کرده بود، فقط نشان‌دهنده لباس‌هایی جدید برای سه کاراکتر هانزو، رودهاگ و جانکرت بود، اما با انتشار تصاویر بیشتری از این آپدیت بزرگ، مشخص شد که شخصیت‌های بسشن، آنا، سومبرا و سرباز ۷۶ نیز قرار است یونیفرم‌های جدیدی بر تن کنند. علاوه بر این‌ها، نقشه Black Forest نیز قرار است آب‌وهوایی برفی به خود بگیرد و ضمنا یک حالت بازی ۵ به ۱ به نام Yeti Hunter نیز همانند سال پیش به بازی افزوده خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از رویداد Winter Wonderland 2017 را مشاهده کنید.

Overwatch

با دانلود این آپدیت و ورود به بازی، یک لوت‌باکس ویژه زمستانی دریافت خواهید کرد و همچنین تا ۱۱ دی‌ماه تمامی لوت‌باکس‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید، مخصوص این رویداد زمستانی خواهد بود. این بروزرسانی هم‌اکنون برای هر سه پلتفرم پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده