// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

پرفروش ترین بازی های دیجیتالی ماه اکتبر در کشور ژاپن معرفی شدند

مجله فامیتسو در جدید‌ترین شماره خود لیست ۱۰ بازی پرفروش دیجیتالی ماه اکتبر در کشور ژاپن را اعلام کرده است که بازی Dead Rising رتبه اول را در اختیار دارد.

یکی از بخش‌های مجله Famitsu که ۳۱ سال از شروع به انتشار آن در کشور ژاپن می‌گذرد، بخش پر‌فروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جدید‌ترین شماره این مجله لیست ۱۰ بازی پر‌فروش دیجیتالی اعلام شده است که بازی Dead Rising با فروش بیش از ۷۴ هزار نسخه توانسته است صدر لیست را به دست آورده است.

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی ماه اکتبر کشور ژاپن به همراه تعداد نسخه به فروش رسیده و درصد فروش دیجیتالی از فروش کلی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • Dead Rising (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۷۴۴۱۵ نسخه (۹۹.۸ درصد)
  • Pokémon Gold و Pokémon Silver - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۶۵۷۲۰ نسخه (۶۴.۱ درصد)
  • Super Mario Odyssey - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۶۳۵۳۸ نسخه (۱۱ درصد)
  • Gran Turismo Sport (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۳۵۴۰۱ نسخه (۱۸.۷ درصد)
  • ARK: Survival Evolved (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۲۰۹۴۱ نسخه (۲۲.۴ درصد)
  • The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۲۰۳۳۲ نسخه (۱۴.۴ درصد)
  • FIFA 18 (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۲۰۰۷۲ نسخه (۱۹.۱ درصد)
  • Splatoon 2 - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۱۶۱۷۲ نسخه (۱۳.۸ درصد)
  • City Shrouded in Shadows (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ‍۱۲۹۶۶ نسخه (۱۹.۷ درصد)
  • Itadaki Street: Dragon Quest &Final Fantasy 30th Anniversary (پلی استیشن 4) - تعداد نسخه به فروش رسیده: ۱۲۶۲۷ نسخه (۲۰.۵ درصد)

فروش بالای بازی Dead Rising و قرار گرفتن در رتبه اول تا اندازه‌ای به واسطه استقبال غیر‌معمول کاربران سرویس پلی استیشن پلاس میسر شده است. بازی‌های Pokémon Gold و Pokémon Silver در ماه اکتبر ۱۰۲۵۴۴ نسخه فروش داشته است که ۳۵.۹ درصد آن به صورت فیزیکی بوده است. سهم پایین فروش دیجیتالی بازی Super Mario Odyssey از فروش کلی آن، حاکی از این است که علاقه‌مندان به بازی مذکور ترجیح می‌دهند بازی را به صورت فیزیکی خریداری کنند.

موسسه Media Create اعلام کرده است که نسخه فیزیکی بازی Gran Turismo Sport کم‌تر از بازی‌های پیشین سری Gran Turismo در کشور ژاپن فروش داشته است. به همین دلیل تصور می‌شد که عرضه دیجیتالی بتواند به افزایش خرید این بازی توسط بازیکنان کمک کند. اما طبق گزارش مجله فامیتسو این امر محقق نشده است. زیرا بازی ذکر شده در ۱۰ روز اول عرضه تنها تعداد ۳۵۴۰۱ نسخه به صورت دیجیتالی فروخته است که سهم آن در فروش کلی نسبت به دیگر بازی‌های کنسول PS4 بسیار پایین است.

در ۱۰ روز ابتدایی مجموعا ۱۸۹۰۴۸ نسخه از بازی Gran Turismo Sport به فروش رسیده است. در مقام مقایسه می‌توان به بازی‌های Gran Turismo 6 و Gran Turismo 5 اشاره کرد که در هفته اول انتشار نسخه فیزیکی به ترتیب توانستند ۲۰۴۷۸۴ نسخه و ۴۳۰۷۰۷ نسخه به فروش برسانند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده