نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

رویداد هالووین بازی For Honor معرفی شد

کمپانی یوبیسافت از رویداد جدیدی به مناسبت هالووین برای بازی اکشن سوم شخص For Honor خبر داد که محتوای جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

کمپانی یوبی سافت رویداد جدیدی را با نام Feast of the Otherworld برای بازی For Honor معرفی کرد که محتوای جدیدی را با حال و هوای هالووین به بازی اضافه می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، این رویداد حالت جدیدی را با نام Endless March به همراه می‌آورد که نسخه اصلاح‌شده حالت Dominion است. یکی از تغییرات Endless March نسبت به حالت قبلی این است که سربازها خسارت و آسیب بیشتری را وارد می‌سازند و از دیگر تغییرات آن می‌توان به حذف سرباز‌های انسانی و جایگزینی آنها با اسکلت‌های وحشتناک اشاره کرد. پیش از این، کاربران در حالت Dominion با تسخیر مناطق مختلف امتیاز کسب می‌کردند، ولی این موضوع در حالت جدید دستخوش تغییراتی شده است و کاربران تنها با از بین بردن اسکلت‌ها می‌توانند امتیاز کسب کنند.

آیتم‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که از میان آنها می‌توان به ماسک‌ها و ایموت‌های جدید اشاره کرد. در این رویداد محیط بازی حال و هوای هالووین به خود خواهد گرفت و موسیقی بازی نیز تغییراتی خواهد داشت.

رویداد Feast of the Otherworld بازی For Honor از حالا تا تاریخ ۱۱ آبان‌ماه (۲ نوامبر) جریان خواهد داشت. تریلر مربوط به این رویداد را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

اخیرا فصل سوم بازی For Honor آغاز شده است که نقشه‌ها و قهرمانان جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد. بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه سال گذشته (۱۴ فوریه سال ۲۰۱۷) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده