نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳

جزییات فصل سوم و قهرمان های جدید بازی For Honor

فصل سوم بازی For Honor علاوه بر اضافه کردن دو قهرمان و نقشه‌های جدید، تغییراتی هم در گیم‌پلی بازی اعمال خواهد کرد. 

با اینکه طبق آمار ارائه‌شده تعداد کاربران بازی For Honor در چند وقت اخیر افت کرده، اما یوبیسافت هنوز هم قصد دارد با پشتیبانی از این بازی، افراد بیش‌تری را جذب آن کند. این کمپانی در جدید‌ترین اخبار بازی اطلاعاتی از فصل سوم بازی ارائه کرده که به گفته یوبی‌سافت، بزرگ‌ترین فصل بازی است و Grudge & Glory نام دارد. در این فصل شاهد اضافه شدن قهرمان‌ها و نقشه‌های جدید به بازی خواهیم بود و تغییرات زیادی هم در گیم‌پلی For Honor اعمال خواهد شد. 

به طور دقیق‌تر، فصل سوم بازی از تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) آغاز خواهد شد و اصلی‌ترین تغییر آن، اضافه کردن دو قهرمان و دو نقشه جدید به بازی خواهد بود. نقشه‌ها و آپدیت فصل سوم بازی برای تمامی کاربران رایگان خواهند بود اما هیرو‌ها ابتدا در تاریخ ۲۴ مرداد در اختیار افرادی که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اند قرار خواهند گرفت و کاربران دیگر هم می‌توانند از تاریخ ۳۱ مرداد با پرداخت ۱۵ هزار استیل برای هر یک از این قهرمان‌ها، آن‌ها را به دست بیاورند. دو قهرمان جدید بازی Highlander و Gladiator هستند که یوبی‌سافت آن‌ها را به شرح زیر معرفی کرده است:

  • Highlander: این هیرو یک قهرمان هیبریدی از جناح وایکینگ‌ها است. این قهرمان دو حالت مبارزه دارد؛ حالت دفاعی و هجومی. در حالت دفاعی، هایلندر می‌تواند در برابر حمله حریف دفاع کرده و سپس با ضدحمله به وی آسیب وارد کند. اما زمانی که وی وارد حالت تهاجمی می‌شود، قابلیت دفاع کردن را از دست می‌دهد با این حال قادر به وارد کردن قوی‌ترین ضربات خود به دشمن است. هایلندر همچنین بزرگ‌ترین و قوی‌ترین شمشیر در کل بازی را دارد و با Claymore خود می‌تواند ضربه‌های مرگ‌باری به دشمن وارد کند. 
  • Gladiator: گلادیاتور یک هیرو اساسین از جناح شوالیه‌ها است که از نیزه سه سر و سپر در مبارزه‌ها استفاده می‌کند. گلادیاتور قهرمانی است که علاقه زیادی به کشتن دارد و حتی از این طریق درآمد کسب کرده است و حال در میدان نبرد حاضر شده تا توانایی‌های نبرد خود را به رخ بکشد. گلادیاتور زره چندان قدرتمندی ندارد اما در عوض می‌تواند با مشت زدن به حریف، به وی آسیب وارد کرده و سپس ضربات بیش‌تری را به وی وارد کرده و حتی حریف را گیج کند. علاوه بر این از لحاظ انرژی (Stamina) هم گلادیاتور شرایط عالی‌ای دارد و همین مساله او را به قهرمانی سریع و خطرناک تبدیل می‌کند. 

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر قهرمان‌ها، دو نقشه جدید نیز در فصل سوم به بازی اضافه می‌شوند که Sentinel و Viking Village نام دارند. با اینکه هنوز جزییات زیادی از این نقشه‌ها ارائه نشده، اما یوبی‌سافت اعلام کرده که هر دو این نقشه‌ها پرجزییات خواهند بود و در صورتی که حواس‌تان به اطراف نباشد و نقشه را به خوبی بلد نباشید، خطرات زیادی مثل سقوط از بلندی یا موارد دیگر شما را تهدید خواهند کرد. در ادامه هم می‌توانید تغییرات دیگر فصل سوم را به صورت لیست‌وار مشاهده کنید:

  • اضافه شدن سطح کمیاب بودن تجهیزات Legendary
  • ارتقای سطح شهرت (Reputation) نهایی هیرو‌ها به ۴۰
  • اضافه شدن تورنمنت‌های دوئل یک در برابر یک (1v1) 
  • اعمال تغییراتی در گیم‌پلی بازی که باعث بهبود تعادل بازی می‌شوند

یوبی‌سافت همچنین اعلام کرده که در تاریخ نامشخصی از سال جاری، حالت‌های بازی رتبه‌بندی‌شده چهار در برابر چهار (4v4) را به بازی اضافه خواهد کرد که هنوز جزییاتی از آن‌ها ارائه نشده است. این کمپانی فرانسوی قرار است در تاریخ ۲۱ مرداد یک لایو استریم با محوریت فصل سوم بازی داشته باشد که در آن اطلاعات بیش‌تری از این فصل ارائه خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده