نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

سازندگان بازی Dead By Daylight برنامه‌ای برای انتشار آن روی نینتندو سوییچ ندارند

طراح ارشد استودیو بیهِیویِر اینتراَکتیو، مَتیو کوت اعلام کرد که آنها برنامه‌ای برای انتشار بازی Dead By Daylight روی کنسول نینتندو سوییچ ندارند، ولی پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس در دستور کار قرار دارد.

وب‌سایت دوال‌شاکرز در جریان کامیک کان شهر نیویورک با طراح ارشد استودیو بیهیویر اینتراکتیو مصاحبه‌ای انجام داده است که در آن متیو کوت صحبت‌هایی درباره بروزرسانی‌های اخیر بازی Dead By Daylight و برنامه‌های آتی استودیو بیهیویر اینتراکتیو برای این بازی ارائه کرده است.

از زمان انتشار بازی Dead By Daylight در سبک ترسناک چندنفره در سال گذشته، کاربران با چنان گیم‌پلی پر دلهره و وحشتناکی روبه‌رو بوده‌اند که حس و حال یک فیلم ترسناک برای آنها تداعی شده است و حال سازندگان بازی در پی افزایش دادن بازیکنان هستند.

مطابق آخرین اخبار بازی، زمانی که از متیو کوت در خصوص پتانسیل آوردن بازی Dead By Daylight به کنسول نینتندو سوییچ سوال شد، وی اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید نسخه نینتندو سوییچ بازی وجود ندارد.

کوت توضیح داد که تولید نسخه نینتندو سوییچ بازی برای تیم سازنده چالش‌هایی را ایجاد می‌کند و «کنترل‌های خاص و الزامات فنی» یکی از نمونه‌هایی است که پورت بازی برای نینتندو سوییچ را در مقایسه با پلتفرم‌های فعلی بازی (پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی) با چالش مواجه کرده است.

در ادامه متیو کوت گفت که تیم سازنده قصد دارد تا از کنسول ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی کند که این پشتیبانی احتمالا مشابه پشتیبانی از کنسول پلی استیشن 4 پرو خواهد بود. با اینکه کوت اطلاعاتی را در خصوص ویژگی‌ها و نحوه‌ی پشتیبانی بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس اعلام نکرد، اما اظهار داشت که عملکرد کلی بازی (نظیر نرخ فریم و رزولوشن) در این کنسول بهبود خواهد یافت.

مدتی قبل اعلام شد که شخصیت لدرفیس، کاراکتر منفی مجموعه کشتار با اره‌برقی در تگزاس به جمع قاتلان بازی چند‌نفره و ترسناک Dead By Daylight اضافه شده است. لدرفیس با استفاده از اره‌برقی به قربانیانش حمله می‌کند و آنها را از پای در می‌آورد و از او به سبب مهارت‌های کلیدی به‌عنوان یک قاتل بی‌رحم یاد می‌شود. در حال حاضر این کاراکتر در قالب بسته الحاقی Leatherface با قیمت ۳.۹۹ دلار برای طرفداران این بازی در دسترس است.

بازی Dead By Daylight در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده