// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

حضور لدر‌فیس از Texas Chainsaw Massacre در بازی Dead by Daylight

کاراکتر Leatherface از مجموعه The Texas Chainsaw Massacre به جمع شخصیت‌های بازی Dead by Daylight اضافه شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که Leatherface، کاراکتر منفی مجموعه کشتار با اره برقی در تگزاس، به بازی چندنفره و ترسناک استودیو بیهِیویِر اینتراَکتیو (Behaviour Interactive) یعنی بازی Dead by Daylight اضافه شده است. این کاراکتر که با الهام از قاتل سریالی شهر ویسکانسین یعنی اد گین خلق شده است، از دهه هفتاد میلادی تا به امروز مشغول ترساندن طرفداران سبک وحشت است.

کاراکتر مذکور در قالب یک بسته الحاقی هم‌اکنون برای طرفداران این بازی در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۳.۹۹ دلار یا ۲.۷۹ یورو خریداری کنند. کاراکتر Leatherface یا «صورت چرمی» با داشتن ویژگی‌های خاص و گیم‌پلی منحصر‌به‌فردش به این بازی چند‌نفره محبوب اضافه شده است. همان‌طور که با این کاراکتر در مجموعه The Texas Chainsaw Massacre آشنایی دارید، وی با استفاده از اره‌برقی خود به قربانیانش حمله می‌کند؛ طوری که با شارژ کردن اره‌برقی او می‌توانید به جلو حرکت کنید و به‌طور آزادانه، جهت یورش خود را تغییر دهید.

همچنین لدر‌فیس دارای مهارت‌های کلیدی است و از او می‌توان به‌عنوان یک کشنده بی‌رحم یاد کرد. قابلیت ناک‌اوت کردن به وی اجازه می‌دهد که ردپای بازماندگان در شرف مرگ را پاک کند و این امر باعث می‌شود که بازمانده‌های دیگر از جای آن‌ها باخبر نشوند. همچنین قابلیت Franklin's Demise به وی امکان می‌دهد پس از اینکه به بازمانده در حال فرار ضربه‌ای وارد کرد، آیتم در دست او را بیندازد. در آن‌سو Barbecue و Chill به شما کمک می‌کند تا پس از اینکه یکی از قربانیان خود را از پای درآوردید، مکان قربانی بعدی را که در محدوده نزدیک به شما است، پیدا کنید.

دیو ریچارد، کارگردان خلاق بازی Dead by Daylight، از اینکه این کاراکتر محبوب را به این بازی اضافه کرده بسیار هیجان‌زده است. او طی بیانیه‌ای گفت:

مدت زمان بسیار زیادی بود که قصد داشتیم لدرفیس را به این بازی اضافه کنیم و حال بسیار خوشحال هستیم که هم‌اکنون او را به جمع قاتلان خود اضافه کرده‌ایم. رفتار‌های وحشیانه، شخصیت منحصر‌‌به‌فرد و طراحی عالی‌اش، او را با دنیای بازی Dead by Daylight سازگار می‌کند.

بسته الحاقی Leatherface بازی Dead by Daylight هم‌اکنون برای پی سی در دسترس است و در‌ آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Leatherface در بازی Dead by Daylight را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده